Vinkies.reismee.nl

Spannend!!!

Woensdag 9 juni alweer.

We waren bij de maandag, dat was een beetje een baaldag als ik me goed herinner. Dingen gingen niet zoals gepland geloof. Maar wat er fout ging weet ik niet meer. Maarboeien.

Dinsdag was het dus voor het eerst huizenkijkdag, of te wel bezichtigen. Eerste huis wat we hebben bekeken zag er geweldig uit. Best wel een beetje groot, maar dat biedt ook veel mogelijkheden. Er zit een apart gastenverblijf bij, dus de boekingen mogen binnenkomen.
Grapje hoor, eerst maar eens zien of het wat wordt.

Maar al met al laat dit huis een goede indruk bij ons achter (Debbie is stiekem al een beetje verliefd op dat huis).
Tweede huis wat we gingen bekijken was een beetje een domper. Tuin was helemaal nietsaan gedaan, grote onkruidzooi. Binnen was het ook niet echt super. Toen vroeg ik of ik de stoppenkast even mocht zien, nou die zat aan de achterkant achter een vermolmde deur. En er stak het een en ander aan draden uit...dus laat maar!

Vandaag, woensdag die makelaar vriendelijk bedankt voor de genomen moeite maar nee. Gaat ‘m niet worden dus. Ze ging nog wat andere objecten voor ons zoeken.

Verder zijn we vandaag even naar Willemstad geweest, naar een winkelcentrumpje. Was tip van onze host. En inderdaad leukemall. Lekker bakkie gedaan en wat inkopen. Daarna nog even door de wijk gereden waar we nog een ander huis, aan de buitenkant, hebben bekeken. Maar het eerste huis heeft nog steeds onzevoorkeur.

En toen nog even lekker naarDaaiBooibeachgeweest, een heerlijk strandje hier vlakbij. Even lekker de toerist uitgehangen. We zeiden al tegen elkaar: vervelend dat we dit straks misschien gewoon om de hoek hebben. Dat was wel even genieten.

En terug bij ons huisje hebben we de knoop doorgehakt en een bod uitgebracht op het eerste huis!! Ja ja, we hebben wel vaker impulsieve dingen gedaan en die zijn altijd goed uitgevallen, dus ….spannend! De makelaar zal de verkoper informeren en dan horen we het wel.

Makelaar van een ander huis dat we zouden bezichtigen belde tussendoor ook nog. Maar doorgegeven dat het misschien al niet meer nodig zou zijn.

En nu dus maar afwachten. Jullie horen van ons wat het gaat worden.

Gretha

Ohhhhhhh, spannenddddd?
Ik hoop voor jullie (duimen) dat het bod geaccepteerd word!!???
Zou toch geweldig zijn!!!!!
Nou ik kan niet wachten op het antwoord!!! Ga echt hard duimen voor jullie!!!
Weer de groetjes hier uit Putte!!?

Dirk

Nog geen bezichtigingen rond Jan Thiel of Jan Software??

Stefan

Top man!

Duimen maar dan!

Hanny

Is ZE ....jullie makelaar .......Gerda...????

Hilma

Oh wat spannend! Heel veel ???

Claudia

Wauw, jullie durven!!
We duimen mee??

Yvonne Wingenbach

Spannend! Heel veel succes en natuurlijk ook heel veel plezier! :-)

Wilko

Okay, ben benieuwd. Heb je van dit huis ook foto's gepost?

Monique Kraaijenbrink

Wat heerlijk als Daaibooi om de hoek ligt. Ik hoop dat de koop gaat lukken. Veel succes.

Nicole

Geweldig om jullie verhalen te lezen.
En wat een mooi huis .. ik ga duimen!

John

Spannend, laten we hopen dat bod wordt geaccepteerd. Kun je ook wat foto's maken. Weten we waar we straks verblijven ??????

Marianne

Wauwww spannend . Duim dat het bod wordt geaccepteerd. En de eerste boeking is al binnen.????