Vinkies.reismee.nl

Zondag, later op de dag..

Op weg naar de pizza-hut dus. Maar eerst nog even kijken bij twee huizen die we wel kunnen vinden. Zien er beide veelbelovend uit op de foto’s. Aan de buitenkant ook leuk, liggen vlakbij elkaar in Grote berg, klein dorpje op een redelijke afstand van de drukte en toch dichtbij.
We staan dus bij een van de huizen te gluren stopt er een auto achter ons die het erf op wil rijden, de eigenaar! We stonden nog even te kijken en ja hoor, hij kwam vragen wat we aan het doen waren, want in de buurt houden we alles in de gaten, zei hij. Ik gaf aan dat dat prima is, dat we dat graag horen. En dat we belangstelling hadden voor zijn huis en dat we een bezichtiging hebben aangevraagd. “Voor morgen?” vroeg hij. Want dat had hij al een bezichtiging. Nee, net ingediend, Dus even afwachten, vertelde ik hem.

Dus wie weet. Voor degenen die weten dat we ook al een ander huis op het oog hadden (met het groene dak). Daar kreeg ik net bericht van dat dat verkocht is, was wel een hele mooie. Ach, wat we nu op het oog hebben is ook leuk.

Maar we waren dus op weg om wat te gaan eten.
Was niet zo ver rijden gelukkig. Binnen gekomen werden we verwelkomd door de snelst sprekende dame die we ooit hebben gezien. Flashback naar Little Britain (VickyPollard), zoek maar op en je weet wat ik bedoel. Maar wel heel lief en behulpzaam, deze serveerster. Eten kwam snel op tafel en was uiteraard weer te veel, maar wel lekker, dus hup in dedoggybagmee naar huis.

Onzehostszijn een beetje natuurfreaks, dus we bekenden, bij terugkomst, dat we gezondigd hadden. Dat gaf niet, moet kunnen. Wel veel van haar geleerd, ze heeft een groot boek over geneeskunde. En alle ziektes en wat eraan te doen qua voeding geeft toch wel te denken. Ze gaat ons koppelen met iemand die er heel veel van weet, dus wie weet zie je ons straks op geitenwollen sokken lopen (lekker bij plus 30 graden). Ook qua roken vanDebbie’shulpmiddeltje had ze een beter apparaat, eenvaporizer. Nooit van de mogelijkheid gehoord, maar Debbie heeft er goed van geslapen. Dus daar moeten we nog eens achter aan.

BontardivanKursao.

Gretha

Wat fijn dat er huizen russen zitten die jullie mooi vinden! Nu maar hopen dat er eentje uitkomt due aan jullie wensen voldoet! In ieder geval succes!?
Lekker verder genieten en weer de groetjes van deze jant!?