Vinkies.reismee.nl

Dag drie alweer

Het is zaterdag. Van een makelaar wat adressen gekregen van huizen om te bekijken qua locatie. Dus op pad. Op de tomtom de adressen ingevoerd en voor de zekerheid ook maar op Google Maps. Nou, de dames waren het niet met elkaar eens qua routes :-) Interessante discussies in de auto hoor! De een wilde links, de ander rechts. Maar puntje bij paaltje bleek dat de locaties, als we ze al konden vinden, of te druk of niet een locatie voor ons. Onderweg maar even wat boodschapjes gedaan.

En daar kwam weer de vraag: wat eten we vandaag. Ik had al tips gekregen voor goede sushi-tenten en Debbie wilde wel weer een patatje. Dus eerst op weg naar de sushi-tent. Leek dichtbij te zijn, maar al met al kwam ik toch weer op de route richting Willemstad. Ik was al zo ver dat ik maar besloot door te rijden. Wel weer over de Koningin Julianabrug, dat Heule hoge ding! Mooi uitzicht, dat dan weer wel. We waren er in de loop van de dag ook al een keer overheen gekomen. De sushi-tent bleek dus gewoon midden in Willemstad te zitten, besteld en effe wachten. Nou, er werd wel een kunststukje van gemaakt hoor. Toen weer op weg naar ons onderkomen. En ik maar hopen dat het frietkot nog open zou zijn, het was inmiddels al half acht en al donker. Ik dacht: kan niet thuis komen zonder eten voor Debbie. Maar gelukkig! Het frietkot was nog open, dus dat scheelde weer. Thuis lekker zitten smikkelen, de sushi was echt geweldig. En Deb haar frieten smaakten haar ook prima.

Zondag.
Vandaag moesten we nogmaals een antigeen-test, vanwege Covid, laten uitvoeren als gevolg van de bepalingen van de Antilliaanse regering. Bleek ook weer helemaal aan de andere kant van Willemstad te zitten. De tomtom had het weer verkeerd en leverde ons midden in Willemstad af. Dus mevrouw Google Maps werd maar weer aangezet. die wist de weg wel. Na even wachten waren we aan de beurt en kregen we weer zo'n fijn stokje in onze neus gedouwd.
Daarna even boodschapje gedaan bij van Tweel, de Antilliaanse Albert Heijn. Wel de bekende artikelen maar behoorlijk aan de prijs.
Thuis lekker opgepeuzeld en daarna weer op pad. Even in de buurt naar een huis kijken, zag er leuk uit. Totdat we bij later bekijken op internet achter kwamen dat we bij de buren stonden te kijken :-)
We hebben in elk geval een bezichtiging aangevraagd.

Toen op weg naar Westpunt voor een rondje eiland, de wegen blijven slecht maar de omgeving is wel lekker groen.
Was een behoorlijke rit, maar dan weten we een beetje wat er te zien is op het eiland, de nationale parken daar in het noorden schijnen erg mooi te zijn, dus daar gaan we nog wel eens kijken.

Jullie daar in Nederland gaan zo al slapen waarschijnlijk. Wij gaan zo nog een hapje eten, wordt pizza!!!
Overigens geen enkele last van jetlag, heerlijk dus.

Wel te rusten en tot de volgende!

Roel en Debbie

Pieter

Veel succes bij het vinden van een huisje.
Leuk dat je ons meeneemt in jullie avontuur.

Gretha

???weer een hele belevenis voor jullie!Geniet bij het lezen bij jullie verhalen! Zie het al helemaal voor me! Nou succes weer met de huizenjacht!
Groetjesss

Claudia

Succes met de bezichtigingen!

Marcel Dekker

Veel plezier, mooie avonturen en heerlijke sushi toegewenst! Leuk om jullie verhaal te lezen. Zal wel een onderwerp van gesprek worden op het duc.

Hans Brand

Geweldig om weer alles mee te beleven.. genieten jullie er maar lekker van. .