Vinkies.reismee.nl

Effe shoppen!!

Effe shoppen.

Vandaag, dinsdag, rustig aan gedaan. In de middag maar eens een grote mall (winkelcentrum) opgezocht. Ik zag bij de zoekresultaten al meerdere $$$ staan, dat betekende dat het niet een doorsnee mall zou zijn, maar een redelijk geprijsde. Nou, dat was ook wel te zien aan het type winkels. Allemaal sjiek de friemel dus. Afijn, wij raken niet zo gauw geĂŻntimideerd door al dat moois, blijven nuchtere hollanders met de knip op de beurs.

Je kon zelfs een Tesla (volledig elektrische auto) kopen alhier. Er stonden drie prachtige exemplaren in de zaak. Even een geanimeerd gesprek gehad met de verkoper, was wel erg leuk en zelfs Debbie vond het mooie auto’s. Maar toch maar even niet doen, de zonnepanelen thuis zijn op dit moment al groen genoeg voor ons. De verkoper vond het dan wel weer geweldig toen ik vertelde dat de taxi’s in Amsterdam voor een groot deel Tesla’s zijn. Ik gaf aan dat hij weer als verkoopargument kon gebruiken bij zijn klanten.
Rond de $ 50.000,00 had je in elk geval al een mooie.

We hadden dus al wat rond gewandeld en verschillende winkels bekeken toen we langs een zaakje in schoonheidsmiddelen kwamen. Debbie werd gelokt door de verkoopster met een free sample en we waren de pineut. Ja hoor, er moest wat op de ogen gesmeerd worden en gelijk tien jaar jonger!! Er kwam nog een andere gladjakker bij; “ He is from our Beverly Hill’s store”. Ding ding alarm alarm. Diverse smeerseltjes werden aangeprezen en ik moest er ook aan geloven. Gelijk de rimpels weg, ongelofelijk!!! Nou, de special price voor ons zou maar $ 1300,00 bedragen. Tuurlijk jongen, maar dat gaan wij niet doen! Maakte Debbie nog de droge opmerking dat ik nog een Tesla moest kopen, dus dat niet uit kon. Uiteindelijk heeft hij ons toch nog een gezichtscrème voor Debbie aangesmeerd (mooie woordspeling) voor $ 100,00. Waren we er toch nog een beetje ingetrapt, maar niet voor $ 1300,00 voor een paar smeerseltjes in elk geval.

Ook was er een alleraardigst theewinkeltje waar ik mijn voorraad weer heb aangevuld. Hele aardige verkoper met goede adviezen, en een hoop thee in de aanbieding. Dus ik kan weer even vooruit en het neemt niet veel ruimte en gewicht in in de koffer.
En bij de Bose-winkel (geluidsapparatuur) nog even geluisterd naar een soundbar-demo. Erg mooi, maar niet handig om mee te nemen. Dat komt nog wel. Toch wel een mooie bluetooth-speaker gekocht, kunnen we thuis (en hier ook al) toch wat beter naar muziek luisteren in plaats van het blikkerige geluid uit laptop en smartphone.
Dus was een middagje lekker shoppen en eten. Even bijkomen van het gesjouw van gisteren. Morgen naar de Universal-studio’s. U hoort van ons.