Vinkies.reismee.nl

Melbourne

  1. De dames slapen nog, dus ik kan nog wel even de dag van gisteren door nemen. Debbie was niet zo lekker dus Sammy en ik zijn nog even alleen Melbourne ingegaan. Sammy moest haar nagels nog laten doen en ik….nee ik niet. Tramhalte was weer snel gevonden en dan is het drie kwartier “To The CBD” Zo noemt men dat, het City Business District. Oftewel het centrum. Eerst hebben we nog wat rondgelopen, ook door China-town. En uiteraard nog even sushi gegeten. In een tent met de toepasselijke naam: Sushi Sushi, hoe kom je er op? Was wel erg goed en ook nog eens goedkoop. Toen weer met de tram de heuvel op, tram is gratis in het centrum en dan gaan we niet lopen, hè, wij NL-ers. Sammy had haar nagelstudio snel gevonden en was dus drie kwartier onder de pannen, ik ben maar wat de toerist gaan uithangen in de omgeving. Beetje foto’s maken en rondkijken. Nog gesproken met anti-Trump coalitie hier. Leeft hier erg, was zelfs s avonds nog een demonstratie; maar of dat helpt…. Ik was precies op tijd terug bij Samantha; dus hebben we de terugreis maar weer aanvaard. OV is hier goed opgezet en zeer makkelijk te bereizen. Debbie was weer een beetje opgeknapt, warmer weer hè, dus dat was ook wel weer fijn. Gegeten hebben we weer bij Degani (dahgaanie, dahgaawel! was ons grapje). Goeie tent, lekker eten. Aanrader voor wie eens in Melburn is. Vandaag vertrekken we richting Phillip Island. Het is nu 08:06 hier. Ik zal de twee verkouden dames eens gaan porren, gni gni. See ya, mates!

Reacties

Reacties

Myriam

Hallo verwegbuurtjes! Ik smul weer van jullie verhalen en neem nu even tijd voor een korte reactie. Wel heftige start dit keer met camperschade. Maar wat een overvloed aan ontmoetingen met bijzondere dieren! En Roel is volgens mij aan het trainen voor een triatlon: fiets- en loopacties van thuis nu uitgebreid met zwemprestaties, wie weet... Debbie, take care en geniet van de warmte en de zon. Hier valt het momenteel mee met de temperaturen (15 graden), maar we hebben wat regen te verwerken en de blaadjes laten nu ineens massaal los. Geniet nog verder, ik geniet van op afstand een beetje mee!

Nicole

Goed voor Debbie zorgen !!!Bedankt voor jullie mooie verhalen en foto's!!Geniet er maar van !!Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!