Vinkies.reismee.nl

Back home!

Beste meereis(lees)vrienden;

Het zit er weer op, we zijn weer thuis.

Na zeven fantatische weken; 33940 vliegkilometers; 3683 camperkilometers; 3169 autokilometers; oh ja en 2 x Schiphol-Putte 320 kilometers en 13 hotels zijn we vanmorgen om 6:20 uur geland op Schiphol. De vliegreizen zijn lang, maar je moet je er maar overheen zetten. Als je wilt reizen hoort dat er bij. Jullie hebben allemaal mee kunnen lezen wat we allemaal beleefd hebben; ik heb zelf gisteren in Hong Kong al even wat dingen terug gelezen. En toen was het al van: "Oh ja, dat hebben we ook gedaan of gezien". Dus wederom een fantastisch document van een fantastische reis om op terug te vallen. Er staan nu ook al 2055 foto's op de computer te wachten op selectie, aanpassingen en afdrukken. Er gaat een mooie collage van gemaakt voor aan de muur.

De beestenboel was ook weer erg blij dat we terug waren in elk geval. Altijd een lief gezicht hoe ze om je heen drentelen, piepen van blijdschap en je lekker aflebberen. Ze zijn de afgelopen weken heerlijk vertroeteld en verzorgd door onze huisoppassers Dirk en Magda. Nogmaals dank daarvoor!

Iedereen bedankt voor alle leuke reactie en complimenten voor de foto's. We hopen dat jullie het leuk hebben gevonden om ons virtueel te volgen.

En we eindigen natuurlijk weer met de bekende zin: "Benieuwd waar de volgende reis ons naar toe zal brengen". "Naar de Albert Heijn", zegt Debbie, "om de koelkast weer te vullen". Dus dan weet je dat het normale leven weer zijn weg gaat vinden. Met de jetlag valt het overigens, tot nu toe, mee.

Eens kijken hoe we ons morgen voelen; Hou Doe!!

Roel & Debbie

Gretha

Hoi,hoi
Welkom thuis!! Wat zullen de diertjes weer blij zijn.
En nu weer in het normale ritme zien te komen!
Zal weer wel even wennen zijn haha.
Maar ik wil jullie ontzettend bedanken voor het mee reizen van jullie fantastisch reis.
Zoals jullie er van genoten hebben heb ik er stiekem ook een beetje van kunnen genieten. Ik zal het gaan missen Hahaha! Ook heb ik van de prachtige foto,s mee kunnen genieten.
Maar goed, ik zou zeggen een heel fijn weekend en ik kom gauw een bakkie doen!
Groetjes XXX

margreet

Welkom thuis.
Heb genoten van jullie belevenissen.
Xxx je zus