Vinkies.reismee.nl

Bijna op de plaats van bestemming ..

Het schiet al op, mensen, nog maar zo'n kleine 200 kilometer zijn we van Sydney af. Vandaag zijn we naar Hawks Nest Beach gereden. Wederom een fantastische locatie aan de kust. Was een flink eind rijden, maar ach, de wegen zijn hier goed. En we zijn weer op tijd vertrokken, dus rond enen waren we al weer op de plaats van bestemming. Auto geparkeerd, water, elektrisch en waterafvoer weer aangesloten. Stoeltjes en tafeltje naar buiten: "En opeens is het jouw huis". We staan aan de rand van de duinen en via een hekje is het een paar honderd meter naar het strand. Ik heb net nieuwe foto's geplaatst dus dan kunnen jullie het zien. Hier blijven we ook weer twee dagen en dan gaan we maandag richting Sydney. Zojuist lekker biefstukje gebakken op de buiten-bbq, gebakken aardappels en een salade en komkommer erbij. Was heerlijk, dus we kunnen het best wel, een beetje kamperen. Om even de vraag van @Kees Jacobs te beantwoorden. Ja, het water draait hier andersom weg inderdaad. De zon komt nog steeds op in het oosten en gaat onder in het westen. Maar omdat hij bijna recht boven ons staat, is moeilijk te zien of dat nu anders is dan op het noordelijk halfrond. Wel is het hier in het zuiden frisser dan in het noorden uiteraard. Blij dat we onze dikke vesten ook bij ons hebben, die heb je 's avonds wel nodig.

Dat was het weer voor vandaag, g'day!!

En er staan weer nieuwe foto's bij de link, mensen.

Henk

Ik weet het antwoord wel: maarruh ... de sterrenhemel is natuurlijk wel een ietsie pietsie anders dan op ons noordelijk halfrondje... maar ja wat ik al zei, 's nachts hebbie de luiken zeker dicht ;-)

Nicole

Eindelijk heb ik de foto s kunnen bekijken!Wat leuk en die koalas zo schattig.De helft van jullie vakantie zit er bijna op.Wat gaat dat snel!En de hondjes doen het prima.Veel plezier nog!
Goetjes Nicole

Gretha

Hoi, hoi,
Nou.. Jullie rijden heel wat af zeg!!
Wel leuk dat jullie steeds bij het strand odf duinen zitten!!
Heerlijk vertoeven zo!
Hier is het van het weekend 23 graden dus we gaan er ook even van genieten!
Veel plezier nog en op naar Sydney!!
Groetjes XXX

Dirk

Even een antwoord aan Henk betreft de sterrenhemel.
Op het noorderlijk halfrond kun je het noorden bepalen via de grote beer. (sterrenbeeld)
Op het Zuiderlijk halfrond kun je het zuiden bepalen via het zuiderkruis. (sterrenbeeld)
Roel: mooie plaatjes (foto's)

Myriam

Mooie reisverhalen en helemaal compleet met de foto's erbij! Er zitten een paar prachtexemplaren bij die niet zouden misstaan in een rekje met postkaarten! Nog een boeiend vervolg van jullie verre reis! Groetjes van de buurtjes!

Jacqueline Van Wijk

Wat een prachtige reis geniet er nog maar lekker van!! Flechs hier helemaal in de kost!! mag hem constand aaien en slaapt bij op de bank en hij blijft vreten. Nog een hele fijne reis.Liefs voor jullie.