Vinkies.reismee.nl

Relaxen enzo

Vandaag was het een relaxdag. Ik kan niet zien wat ik type door een hele trage internetverbinding. Ah, nu ineens wel weer.

We hebben het lekker rustig aan gedaan vandaag. Even naar de pier gelopen en uiteraard nog weer wat walvissen gespot, waren redelijk dichtbij. We wilden gaan zwemmen maar wter is brrrr

. Dus alvast een beetje gekeken waar we morgen naar toe gaan, richting het zuiden in elk geval. Het weer is ook aan het veranderen lijkt het, vanmiddag nog wat regen gehad. en het is nu tegen de avond frisjes en zwaar bewolkt. Vanmiddag heb ik nong wel wa foto's gemaakt en die tracht ik nu te plaatsen, maar zoals gezegd traaggggg internet hier. Ik zag nog wel weer walvissen springen in de verte, weederom machtig gezicht. en dat dan gewoon vanaf het vasteland. Kicken. Morgen wat meer als we beter internet hebben. Doei doei

Reacties

Reacties

Wilko

Traag internet? Heb je al gelezen dat Elvis overleden is? Volgens mij raken jullie al gewend aan walvissen in het echt? Nou lekker genieten en relaxen vandaag. Deb de groetjes, auw

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!