Vinkies.reismee.nl

We zijn er nog hoor!!!

Daar zijn we weer! We zaten even een dag op een camping zonder internet en nu zijn we net gesettled in Biggera Waters aan de Gold coast. Nog niet veel van de omgeving gezien want we waren laat en het werd al donker. Maar wat hebben we allemaal weer gedaan? Dat willen jullie natuurlijk weten. Nou dat ga ik maar eens vertellen dan. Maandag zijn we vanuit Rainbow Beach naar Mooloolaba gereden (spreek dat maar eens uit als je dronken bent). Moet nog even bekennen dat ik mijn eerste fout heb gemaakt in het verkeer. Zondagavond, zoekend naar de ingang van de camping, heb ik 150 meter spook gereden. Dus aan de verkeerde kant van de weg. Het was dat de mevrouw van de check-in het zei, want we hadden het zelf niet in de gaten gehad. Was ook dan een rare kruising met een brede rijbaan. Afijn, het is gelukkig goed gegaan. Maar Mooloolaba dan; daar was Underwater world, groot aquariumgebeuren. Met alle vissen en andere beesten uit de Pacific. Was leuk om te zien, Wel tig keer heen en weer gelopen om alles te zien. Was een heel mooi plaatsje, met een prachtige natuurlijke haven. Zo mooi!. Daarna zijn we naar Landsborough gereden, dat lag al op de route naar de Australian Zoo, die we vandaag wilden bezoeken. Rustig dorpje, waar we 's middags nog een bakkie hebben gedaan bij de bakker. En uiteraard wat lekkers mee voor 's avonds in de caravan. Deb een Wagon Wheel, blok chocolade waar je U tegen zegt. En ik iets met macadamianoten. Ook een blok. Maar dat we aankomen, mwaahhhh. De camping was mooi gesitueerd aan een watertje. 's Morgens liepen de eenden en ganzen door onze voortuin om te gaan zwemmen en eten :-) En vandaag, het is dinsdag geloof ik, zijn we dan naar de Australian Zoo geweest. Was wel vijf minuten rijden vanaf de camping! Poepoe, dood moe kwamen we aan. Nou, de dierentuin is erg mooi opgezet. Hoop dieren lopen gewoon vrij rond, dus het was weer kangoeroe's voeren, koala's aaien etc. Ik heb me de pl**ris gedouwd door die zoo. Om twaalf uur begon er een grote show, maar dat was ook gelijk het startsein voor een gigantische hoosbui. Die arme presentatrices werden kleddernat, maar de show must go on. Knap gedaan allemaal, met een dingo, allerlei vogels en aan het eind natuurlijk een motherf*ckin grote krokodil. Wat een beest, niet normaal. Ook hebben ze hier twee tijgers, prachtige beesten. Maar die hadden niet echt veel zin in een kunstje, wel klom er een even een boom in. 200 kilo tijger vier meter omhoog een boom in is best indrukwekkend! Aan het eind van de middag zijn we ook nog even in het dierenhospitaal wezen kijken. Er worden daar veel gewonde koala's behandeld, die zijn aangereden of door honden aangevallen. Goede zaak dus. Daarna zijn we via Brisbane naar dit plaatsje gereden, camper neer gezet en op zoek naar een restaurant. Want we hadden trek. Leuk tentje gevonden en Deb een lekkere steak gegeten en ik een pizza. En nu zullen de luiken wel snel dichtgaan. TTYL

Reacties

Reacties

Ank

Nou jullie hebben weer een boel meegemaakt en dan al dat lekkere eten en gebak jaaa jullie groeien dicht zo.
Doe maar lekker en nog veel plezier!

gr. Je-zus

Gretha

Hoi, hoi
Wat een avontuur elke keer zeg!! Maar wel er mooi lijk mij zo.
Lijk me geweldig die dieren allemaal zo en lekker dat ze zo vrij rond kunnen lopen!!
Nou geniet er maar lekker van en wel aan de goede kant blijven rijden he!! Hahahaha
GroetjesXXX

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!