Vinkies.reismee.nl

Rustig dagje vandaag

Rustig dagje Vanmorgen op ons dooie akkertje de boel opgeruimd en richting Rainbow beach gereden. Was wel een rit op zich deze, ze hebben nogal eens wegen hier die rijzen en dalen. Menig pretpark zou er jaloers op zijn. Het begon al in Hervey Bay, daar moet je een heuvel op en dan is het steil tien procent naar beneden. Joehooeeee, met de armpjes in de lucht gaan we dan. Het zijn net als onze duinen maar dan anders. Onderweg zagen we borden met waarschuwingen voor overstekende paarden! En ja hoor, onderweg zagen we ze ook nog lopen ook. Prachtige beesten, gelukkig stonden ze aan de rand van het bos met elkaar te overleggen wat ze gingen doen. Ook bij aankomst in Rainbow Beach was het overigens weer dolle pret. Vette klimmetjes en steile afdalingen. Zelfs naar het strand is het vijftien meter naar beneden (en dus ook weer met rolstoel naar boven). Maar dat doen we met zijn tweeen, dus dat lukt wel. Verder niet veel gedaan vandaag. Boodschapje, stukje rijden, strand. Was wel leuk op het strand. Ja, het wordt saai, weer prachtige zee, breed rustig strand. Hier mag men met four wheel drives het strand op en dan moet je natuurlijk niet met je Subaru proberen, met alleen voorwielaandrijving, binnen een meter stond hij vast. Maar er zijn altijd wel weer behulpzame Aussies die je er dan weer uitrekken. Ze hadden in elk geval bekijks genoeg. Vanavond hamburgers gebakken op onze eigen bbq, en nog een lekker bakkie gedaan in het dorp. En nu is het alweer bijna bedtijd voor ons. Morgen naar de Australian Zoo (die van wijlen Steve Irwin) in Beerwah.  Vandaag dus een kort verhaaltje, morgen wellicht weer wat meer. G'day!!

Gretha

Hoi, hoi,
Dolle pret met jullie in de bergen!!
Zie jullie al zitten met de armen in de lucht????
Maar genieten jullie er maar lekker van hoor!!
Al zoveel gezien en gedaan en nog zo lang te gaan, dus gaan met die banaan????
Veel plezier! Groetjes XXX

Nicole

Zo te lezen hebben jullie wel plezier!!!
Groetjes!!
Nicole

claudia

Zou willen dat ik stiekum met jullie mee had gekunt.
Wat een fantastische verhalen.
x