En weer een stuk(je) zuidelijker

10 oktober 19:14 We zijn aanbeland in Scarness, plaatsje vlak bij Hervey Bay waar we morgen met de boot een tripje gaan maken. Als het allemaal mee zit hebben we morgen iets heel moois te vertellen! Gisteren, donderdag, zijn we naar Agnes Waters gereden, tussenstop. Weer een mooie plek aan het strand met een heel klein beetje zeezicht. En ook hier weer een gigantisch uitgestrekt strand met anderhalve paardenkop er op. Deb heeft nog even gepootjebaad en ik ben even lekker wezen zwemmen in de oceaan. Tussen de geel-rode palen, want dat moest van de life guard. En maar goed ook, want ook in het ondiepe gedeelte voelde je de stroming al erg goed. Was in elk geval lekker. 's Middag toen we gesetteld waren hebben we in het cafe aldaar een lekker ijsje gegeten. Debbie deed nog even een Evel Knieveltje (maar niet zo goed). Ze ging met rolstoel en al van een verhoging af. Niet goed opgelet, en dus boink. Gelukkig niets gebroken, maar wel een mooi blauwe plek op haar heup. Met de schrik vrij, zullen we maar zeggen. 's Avonds zijn we in het dorp uit eten geweest. We waren vroeg en dus een tijdje de enige klanten, later werd het wel drukker. Prima steak gegeten. En toen in het donker weer terug naar de camping, maar goed opgelet dus die vond ik wel weer terug. En vandaag dus naar Scarness gereden. Mooie, maar kleine camping. We hadden een plekje toegewezen gekregen maar dat leek ons achteraf toch niets. Te dicht bij het zwembad en allerlei volk op je lip dus. Ik vroeg of ik op een ander plekje mocht staan en ze zei: Als het je lukt dan is het ok. Dus weer een kleine uitdaging met achteruit inparkeren. Maar wederom geen probleem: met gidsen van Debbie, achteruitrijcamera en twee spiegels gewoon er in proppen. We zijn eerst ook nog even boodschappen wezen doen. Lekker gebraden kip gekocht en gebakken aardappels. De kip was drie uur later nog steeds een beetje warm. Dus de aardappels even oppiepen en eten maar. Smaakte prima. Nu is het al weer bijna bedtijd (we liggen er steeds vroeg in) dus ik stop met dit verhaaltje. @Annette: links rijden is niet zo moeilijk hoor, het went snel. en het scheelt dat ze het allemaal doen hier. @Margreet: bedankt voor de tip voor de apps @Laurens: Als vegemite net zo iets is als Marmite, dan ken ik het wel. Vroeger best wel veel gegeten. Aparte smaak idd @Cas: lokale sim-kaart lukt nog niet echt. Voorlopig houden we het bij wifi op de campings. Groeten, R&D