Vinkies.reismee.nl

Weer een leuke dag, het kan niet op!

Vanmorgen vertrokken voor weer een stuk zuidelijker, kilometer of 300. Ja, de afstanden zijn hier gigantisch. Op tijd tanken is dan ook een must, anders redt je het niet hier. Maar we wennen er aan. We zijn nu bij de Capricorn coast, Kinka Beach in de Coolwaters holiday village. Onderweg had Debbie in de Lonely Planet gids gelezen over een dierenopvang, lag op de route dus daar moesten we langs! Er bleken dus koala's, kangoeroe's , emu's en allerlei andere beesten te worden opgevangen. ER was net een "meet the animals party" bezig toen we aankwamen. Dus Debbie staat met een paar leguaanachtige beesten op de foto. En uiteraard met een koala! En ook nog een slang om haar nek. Is die stoer of niet!! In het park zelf liepen (hupten) ook nog een heleboel kangoeroo's rond. Die mochten we voeren, erg leuk dus. Deb had het weer helemaal naar de zin met al die beestjes. Ook de, in een eerder verhaal, genoemde Cassowarry hebben we gezien. Ze hebben er drie, en inderdaad, een apart beest. Behoorlijk groot en met hele scherpe klauwen en een "mean look" Gelukkig zaten die achter de tralies. Op weg naar de camping nog even inkoopje gedaan bij de lokale slager (zit naast de Spar, als je 'm zoekt). Want er moet vanavond weer eens wat op de barbie! Misschien dat we morgen met een boot meegaan om eindelijk een te snorkelen. Maar dat horen jullie morgen wel weer. See ya' all!

Wilko

We zijn benieuwd. Ik bel je morgen ????

Nicole

Stoere Debbie!!
Veel plezier!!

Gretha

hoi hoi,
Zoals ik al zei haha een beestenboel!!
Gezellig hoor! En Debbie stoer van jou hoor met al die beesten Brrrrrr
Veel plezier en op naar het volgende!!!! Jullie vervelen je eigen zie ik wel! hihi GroetjesX

Margreet

Hallo,
Nou zo te lezen hebben jullie het heel erg naar de zin.
Ben benieuwd naar de foto's, jammer dat ze er nog niet bij staan.
We laten ons verrassen,
Enjoy and have a good time,
Liefs je zus X