Vinkies.reismee.nl

On the road

Zo snel al een tweede verhaal er achter aan. Hebben jullie wat te lezen. Vanmorgen de camper opgehaald, ging allemaal prima. en ook het links rijden is geen probleem. Gelukkig doet iedereen het hier, dus dat scheelt. Het is weer een flinke jongen deze camper, maar daar zijn we wel blij om. Hebben we een beetje de ruimte voor alle spullen. We zijn al op pad gegaan en zijn nu in Innesfail, zo'n 100 kilometer verder op. In het stadje zelf hebben we even wat inkopen gedaan, drinken en eten. En nu staan we op een camping, beetje saai. We hebben de koffers uitgepakt en de boel ingeruimd. Deb is even aan het rusten. En dan gaan we waarschijnlijk nog even het stadje in. En dan terug naar de camping "to put something on the barby". BBQ zit gewoon in de camper, schuift zo naar buiten. Dus prima voor elkaar. Nog niet verteld: maar de hondjes en poezen zijn onder de goede hoede van onze huisoppassers Dirk en Magda. Geeft een goed gevoel om te weten dat ze lekker thuis zijn en dat er goed voor gezorgd word. Jullie horen later meer van ons. g'day!!

Ank

Veel plezier vandaag en eetse bij de barby Ik krijg nu al trek.

Nicole

Geniet er maar van!

Esther (van 't Wout)

Fijn dat jullie er zijn, nu lekker genieten! Leuk om weer de verhalen te lezen enneh stuur ook af en toe een fotootje!
xx

Gretha

Heerlijk om jullie verhalen te lezen. Geweldig dat jullie zo,n ruime camper hebben, maak het toch een beetje aangenamer. Geniet er lekker van en veel plezier!! En......rusten op zijn tijd he!!! Hahahaha Groetjes

Dirk en Magda

Leuk, zo blijven wij op de hoogte van jullie belevenissen.
Een poot en een lik van Buster en Toya, die hebben vandaag genoten door een modderbad te nemen op de losloopplek.
Veel reisplezier aan de andere zijde van de aardbol.

Ab

Hoi Roel en Debbie,

al water weg laten lopen in het putje van de douche/wastafel? Het water draait bij jullie de andere kant op. Hier tegen de klok in, tis maar een weet. Veel plezier.

Ellen Jansen

Hoi Debbie en Roel,

Heerlijk dat julie zo genieten!! Ik moet echt snel eens langs komen...als jullie weer thuis zijn...is TE lang geleden...!!! Enjoy....jullie verdienen het!!! Liefs Ellen