Vinkies.reismee.nl

Thuis.

Na een prima verlopen reis zijn we weer terug in het koude Nederland. We werden verwelkomd door een mooie bak regen. Viel weer flink tegen; die kou.

Rond vijven werden we opgehaald bij ons hotel en na wat omzwervingen (andere passagiers ophalen) kwamen we aan op het vliegveld. Daar werden door een manager wat bevelen gegeven en werden we met rolstoel en al op sleeptouw genomen langs de hele lange rij en zonder pardon overal tussendoor gemanouvreerd. Binnen vijf minuten door de security en ingecheckt! Doe dat maar eens na! Vroeg de securityman ook nog aan Debbie, nadat natuurlijk door de rolstoel alle alarmen waren afgegaan: 'Iets van metaal bij je?' Met een hele brede smile. En Debbie: Nee hoor! Ieder nadeel hep, in elk geval, soms ook zijn voordeel. We stonden allebei van: WTF just happend? De manager had tegen Debbie gezegd dat hij het fijn vond dat er zoveel toeristen kwamen en dat de service op zijn vliegveld goed moest zijn. Nou, dat het goed zit kunnen we beamen.

Vliegen ging verder probleemloos, we zaten op rij een met zijn tweetjes, dus redelijk wat ruimte. Auto stond al netjes klaar en rond kwart over vier, vrijdagmorgen, waren we weer thuis. Waar een heleboel huisdieren al blij stonden te wachten. Buster was 's avonds al op de deurmat gaan liggen, die voelde het vast aan :-)

En maandag gaat het gewone leven weer beginnen. Weekend nog een beetje chillen en dan weer aan de slag.

We hopen dat jullie weer genoten hebben van de verhalen. Niet zoveel verhalen als in het voorjaar, doen we volgend jaar wel weer over. Waar zullen we dan weer eens heen gaan?

Roelmen en Debschhhh

heleen

dank voor de leuke verhalen!
en welkom terug :)

nicole

leuke foto's--en zo te zien mooi hotel--bedankt voor de verhalen-tot de volgende reis!!!!

Gretha

sorry, heb maar 1 verhaal kunnen volgen, het internet bij ons heeft er een poos uit gelegen!!. Maar goed we zijn weer online dus kan ik ze alsnog lezen. Welkom in het natte Nederland!! Groetjes Gretha