Vinkies.reismee.nl

Egypte

Dag blogleesvrienden. Laatste verhaal van ons in april eindigde met de opmerking: Waar zullen we nu weer eens heen gaan? Nou het is Egypte geworden, voor degenen die het nog niet wisten. We zijn al weer een dag of drie in Marsa Alam. Het is hier heerlijk toeven, zoals altijd|! Heerlijk weer, goed eten en prima relaxen.

Afgelopen zondag zijn we vertrokken; reis ging prima. We hebben nog een upgrade genomen in het vliegtuig. Meer ruimte, eten en drinken erbij en ook nog eens een entertainmentsystem met films en series etc.

Het geplande hotel bleek in staking te zijn, het personeel dan. Dus we zijn een stukje verder geplaatst in het Akassia resort. Gigantisch hotel met verschillende thema's, waterpark met glijbanen. Een hele drukke met veel herrie, enterntainment en kinderen. En een waar het heerlijk rustig is; daar zitten wij gelukkig. We hebben een prachtige suite gekregen op de begane grond. Met een slaapkamer, badkamer en zitkamer. Tijdsverschil tussen de slaapkamer en de zitkamer is vier minuten, zo groooot! Of de twee flatsscreen geven allebei een verschillende tijd (dat kan ook). Huisrif valt een beetje tegen, iets te grauw. Morgen gaan we maar weer eens snorkelen of er nu meer te zien is.

Ook het wellnesscenter hebben we gevonden. Omdat ik, Roel, nogal last van mijn rug heb, heb ik een medische massage gekregen, Kolere, werd zo ongeveer dubbel gevouwen en mijn hoofd werd bijna van mijn romp gedraaid. Maar het lijkt te gaan helpen. Heb gelijk een aantal afspraken voor de komende dagen. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat. En ze maken ook nog eens een soort van bewijs voor me, zodat ik kan claimen bij de zorgverzekeraar of de reisverzekering. Het zal me benieuwen of dat lukt.

We hebben hier een all-inclusive resort, en wij schijnen in de beste suite gezet te zijn met het overeenkomstige, turquoise, armbandje. En dat opent hier deuren hoor! Overal worden we zeer goed bediend en word er gevraagd of alles naar wens is. En we zijn alleen maar omgeboekt en door de vriendelijke receptionist goed ingedeeld. Ach, we laten het maar over ons heenkomen. Hebben we wel verdiend.

Zo, dan is iedereen weer op de hoogte van hoe het ons vergaat. Internet is niet echt razend snel hier, dus ben benieuwd of dit verhaal er uit gaat. Maar als jullie dit lezen is het dus gelukt.

Groet Roel & Debbie

ank

Nou genieten jullie er maar lekker van.De groetjes uit zijknat rotjeknor.

ellen jansen

Hey.....jullie

Geniet maar lekker hoor...jullie verdienen t...laat je maar lekker verwennen...enne...breng wat van die zon mee!??
Groetje..Ellen

Heleen M

Goed insmeren dan maar. Hier mooi HERFSTweer, ook best te doen hoor!!!!
Maar eh, geniet ervan jongelui.

Margreet

Hoi', Geniet er maar lekker van, het valt hier met bakken uit de hemel, dus als jullie nog een plekje over hebben als je terug gaat, graag wat zon :)

Buster

Kunnen jullie terug naar huis komen? Terror-Tay en Toya-Taliban verstoren mijn dutjes.

Wilko

Aju hè

Gretha

Het verhaal klinkt fantastisch!!! geniet er maar lekker van. Groetjes Gretha

Juanita

Geniet maar lekker van jullie vakantie, hier is het kl-weer ;(

nicole

Wij zitten in Nieuwpoort,maar helaas niet zo'n mooi weer.Geniet er maar van,en breng maar wat zon mee!!!Veel plezier.
Groetjes