Vinkies.reismee.nl

Back home!

Het zit er weer op! Terug naar het alledaagse.

Na een lange reis: Las Vegas-Washington en daarna Washington-Amsterdam, vanmorgen rond zeven uur geland. Ging allemaal best wel soepel. Goede push-hulp in Las Vegas van een aardige knul, tot aan het vliegtuig heeft hij Debbie in de rolstoel geduwd. Goede service. In Amsterdam ook weer snel er uit, rolstoel heeft ook zo zijn voordelen (liever nooit gehad, maar ja, als de voorzieningen er dan toch zijn ....). Koffers opgepikt en met de bus naar v.d. Valk. Autootje geladen en op naar Renswoude.

En wat is het dan toch iedere keer weer aandoenlijk om de blijdschap van die twee honden van ons te zien. Je zou er tranen van in de ogen krijgen (gebeurde ook hoor!). Toya piepen en Buster alvast de riem in zijn bek: Kom, we gaan.

Rond één uur lekker weer thuis, beetje rommelen en toch maar even naar bed geweest. En dan is een hele mooie vakantie al weer voorbij. Maar gelukkig hebben we de foto's en het blog nog! Iedereen bedankt voor de leuke reacties die we hebben mogen ontvangen op ons blog. We hopen dat jullie het mee belevennet zo leuk vonden als wij het in het echie hebben beleefd.

En, uh, waar zullen we nu weer eens naar toe gaan :-) ?

Bye, bye, zwaai, zwaai.

Gretha

Canada!!!!!!!!!

Esther

Maastricht!!! Hihihi

Gerrit

Geweldige verslagen! Jammer genoeg zit jullie roadtrip erop. Helaas heb ik nu niets meer te lezen. Tot snel!

Laurens

Welkom thuis, ik heb genoten van jullie blog. Mooie verhalen, met leuke kwinkslagen en uiteraard mooie foto's!

Hopelijk hoef je nog even niet naar de zaak? Of ben je heel binnenkort weer aan de beurt?

Tot later, geniet er nog ff van en nogmaals bedankt voor het mogen meelezen!

Wilko

Denk dat ik nu maar een abo op de krant ga nemen. Heb ik wat te lezen.

Annette

Ede???

Welkom thuis!! Rust lekker uit en geniet van de hondjes en je eigen bed! Enne...het meelezen was echt heel erg leuk!!! Liefs van ons!

ank

Ben blij dat jullie weer heelhuids terug zijn.
Ik heb genoten van jullie belevenissen,verhalen en fotoos tis jammer dat je nu niet meer even kan kijken waar jullie nu weer beland zijn.
groetjes Ank.

Kees