Vinkies.reismee.nl

Las Vegas - Washington

Las Vegas naar Washington, in vier uur! Oh, dus het kan ook sneller in dit land. Wat hebben wij de afgelopen weken dan gedaan :-) ?

Nee mensen, het zit er op qua vakantie, nog even een vliegreis doorstaan. En dan via Renswoude (hondjes) naaar huis. Dan zullen we wel total loss zijn.

Gisteren hebben we er een heerlijke luierdag van gemaakt aan het zwembad van het hotel. Genieten van de zon toen het nog kon. Hier in DC hebben we al een voorproefje van het nederlandse weer: regen en fris. Het is nu 20:37 NL-tijd, we vertrekken om 23:30 en vliegen dan de donderdag tegemoet.

Was wel leuk in het zwembad; zitten kletsen met mensen die een vierling hadden van zo'n jaar of vier. En allemaal meiden. Pa een ruig persoon, allemaal tatouages en een paardestaart, maar met een gouden hart. Prachtig om te zien als ze achter pa aan liepen, net vader eend met zijn kuikens (father duck with his ducklin's). 's Avonds take-out food gehaald bij Hooters. Daarna inpakken. Koffers zijn behoorlijk zwaar, maar gingen zonder commentaar in Las Vegas het vliegtuig in. En het is toch nog weer gelukt om iets te vergeten: alle medicijnen liggen nog ergens in een kastje in het hotel in Las Vegas. Maar ja; niets meer aan te doen.

Goodbye en we zien jullie on the other side of the ocean

Wilko

Rustig aan, goeie reis. Tot snel

Ellen

Safe Trip Home!!! Leuk om te lezen jullie ervaringen ..guys...zal wel een hele mooie reis geweest zijn....de Honden zullen door het dolle zijn ...als ze jullie weerzien!! Groetjes Ellen

ank

Een goeie reis terug naar huis en de beessies.
Het is hier herfst dus vergeet je dikke jas niet.

groetjes jezus

Heleen

Als ik dit schrijf zijn jullie net met de terugvlucht begonnen. Goeie reis!
En fijn straks weer naar de honden en dan back home.
Dank voor de leuke verslagen.

nicole

ik zie jullie straks thuis.
bedankt voor de leuke verslagen!!!
blij dat alles goed verlopen is.
ik ken er twee die blij zullen zijn om jullie te zien.