Las Vegas - Washington

Las Vegas naar Washington, in vier uur! Oh, dus het kan ook sneller in dit land. Wat hebben wij de afgelopen weken dan gedaan :-) ?

Nee mensen, het zit er op qua vakantie, nog even een vliegreis doorstaan. En dan via Renswoude (hondjes) naaar huis. Dan zullen we wel total loss zijn.

Gisteren hebben we er een heerlijke luierdag van gemaakt aan het zwembad van het hotel. Genieten van de zon toen het nog kon. Hier in DC hebben we al een voorproefje van het nederlandse weer: regen en fris. Het is nu 20:37 NL-tijd, we vertrekken om 23:30 en vliegen dan de donderdag tegemoet.

Was wel leuk in het zwembad; zitten kletsen met mensen die een vierling hadden van zo'n jaar of vier. En allemaal meiden. Pa een ruig persoon, allemaal tatouages en een paardestaart, maar met een gouden hart. Prachtig om te zien als ze achter pa aan liepen, net vader eend met zijn kuikens (father duck with his ducklin's). 's Avonds take-out food gehaald bij Hooters. Daarna inpakken. Koffers zijn behoorlijk zwaar, maar gingen zonder commentaar in Las Vegas het vliegtuig in. En het is toch nog weer gelukt om iets te vergeten: alle medicijnen liggen nog ergens in een kastje in het hotel in Las Vegas. Maar ja; niets meer aan te doen.

Goodbye en we zien jullie on the other side of the ocean