Vinkies.reismee.nl

Shoppen.2

Gisteren, maandag, toch maar weer een poging gewaagd richting de Fashion shop Mall. en poging geslaagd, wederom liften in en uit, monorail in en uit. Maar we zijn er weer gekomen. Schandalig veel spullen gekocht, zonnebrillen en Ugg's (dat zijn schoenen). In Nederland niet te betalen en hier goed te doen. Dus bepakt en bezakt konden we weer terug naar het hotel.

Het weer is hier nu heerlijk, zo'n 26 graden, dus veel beter dan vorige week met die koude wind.

Gisteravond ben ik even op de Strip wezen fotograferen terwijjl Debbie drie kwartier haar voeten heeft laten masseren door een gekke Chinees. Verder zijn we uit eten geweest bij Wolgang Puck (relax; het is een oostenrijker). En dat was heerlijk. Meneer heeft dan ook 1 Michelin ster. We haddan vooraf een Ceaser salade, met blue cheese, simpel maar verrukkelijk. En als hoofdgerecht flat iron steak, tja zo het heet. Het was heurluk! Beter dan al die foodschuren die overal zijn. Het kost wat maar dan heb je ook wat. en eigenlijk valt het in euro's nog wel weer mee.

Vandaag, dinsdag, laatste dag alweer. Nog geen plannen wat we gaan doen. Morgenvroeg vertrekken, om half zeven lokale tijd richting Washington. En dan door naar Amsterdam, waar we donderdagmorgen om 07:15 uur hopen te arriveren.

CU

PS Zal nog even wat foto's van nachtelijk Vegas plaatsen.

Wilko

Ja jammer hè dat het weer voorbij is. Maar naar huis is toch ook wel weer een fijn vooruitzicht. Ik denk dat jullie een hele ervaring rijker zijn geworden. En kunnen we binnenkort weer gezellig op visite komen. Toch? Roel, wil jij het vluchtnummer nog een keer vermelden aub? Alvast een hele goede reis gewenst. Aju hè ;-)

Margreet

Aan alle leuke dingen komt een eind.
Ik heb genoten van je verslagen en de mooie foto's
Goede terugreis,Je zus