Vinkies.reismee.nl

Shoppen

Hoi paasvierders.

Hier begint de normale werkdag alweer, want een tweede paasdag, dat kennen ze hier niet. Wij hadden dus gisteren, Easter, het plan opgevat om te gaan shoppen in de Fashion Shopping Mall aan de Strip. Dus na een enerverende reis van liften in, monorail in, en weer uit, lift in, straat oversteken, lift in, lift uit. stonden we voor die mall. En wat denk je: GESLOTEN! We nemen aan vanwege Pasen, maar daar sta je dan na een wereldreis..... Dan maar wandelen over de strip; bij Belaggio naar de fonteinenshow gekeken, bij Ceasar's Palace de protserigheid bekeken. Bij de Venetian door de shops heen gewandeld. Hand op de knip: Rolex, Versace enz. Het weer was lekker maar ik liep nog wel (koud) te zweten vanwege de griep.

Toen maar weer even terug naar het hotel. Aangezien ik geen zin had om zo'n heel groot hotel weer te doorkruisen (door alle drukte) op weg naar de monorail, had ik even in de zijstraat gekeken of ik de monorail zag, want dan moest een station in de buurt zijn. En dat klopte, nou, er was een lift neergepleurd, plaveisel er omheen was in drie verschillende soorten. Maar hij deed het, en het scheelde een hoop gedoe met liften in die hotels.

Ik heb nog weer wat foto's geplaatst. Persoonlijk vindt ik die van de (nep)Eiffeltoren erg goed gelukt. 'Ansichtkaartmateriaal'; zegt Debbie.

's Avonds zijn we nog even dichtbij wezen eten in de Gekke Ui, (Mad Onion). Eettent die bij Hooters in zit. En toen was de zondag alweer voorbij. Vandaag maar weer eens richting die Mall om te kijken of ie nu wel open is.

Met de gezondheid van ons gaat hetnuwel beter in elk geval.

Nog twee dagen Vegas en dan richting huus.

Groet, Roel & Debbie

Reacties

Reacties

gretha

Nou...........dat is weer een lekker dagje geweest dan, maar als ik jullie was zou ik maar lekker daar blijven, het is echt rot weer hier, niets dan regen, regen en nog eens regen.
Maar goed ik wens jullie beterschap en maak er nog 2 mooie en gezellige daagjes van.
Groetjes Gretha.

Kees

Voor een goede Rolex moet je in Turkije zijn. ;-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!