Vinkies.reismee.nl

Snotter update

Beste lezers!

Een internet- en een snotteruitval wederom.

Gisteren, zaterdag, waren we allebei weer zo slap als een vaatdoekje vanwege de aanhoudende grieperigheid. Vandaag, paaszondag voelt het allemaal een ietsiepietsie beter. We gaan maar weer eens naar buiten, na op toast en chocolade, de zaterdag overleefd te hebben.

Vrijdag zijn we nog wel op pad geweest. We zijn naar Mandalaybay hotel gegaan, maar het is als overal hier. Teveel, te groots, te amerikaans. Wij zijn het er al over eens, leuk om een keer gezien te hebben, maar daar zal het ook wel bij blijven; we zijn er te nuchter voor. En kijken door al die protserigheid heen die hier heerst. It's all about the (your) money; en niets anders.
Vanuit Mandalaybay konden we binnendoor naar Luxor, nog zo'n joekel van een hotel annex gokhol. En met mijn griepkop hakt het er qua conditie wel in om Debbie in de rolstoel te duwen. Kijken hoe het vandaag gaat.

Vrijdagavond was erg leuk. We zijn naar de show van David Copperfield geweest. Leuke, relaxte show gezien. Gaat allemaal heel gemoedelijk, publiek wordt veel betrokken in de trucs, en het blijft een raadsel hoe het allemaal werkt. En ja, er werd weer een complete auto uit het niets tevoorschijn getoverd. We gaan eens kijken of we nog naar andere shows gaan, er is genoeg te doen wat dat aangaat. Na de show zijn we wezen eten, ergens in de MGM. Was erg lekker, ik had ribs en Debbie iets van kip. Toen moesten we terug naar de mainlobby, maar effe niet op de borden letten en je verdwaald dus letterlijk in dit gebouw. Niet normaal meer zo groot. Uiteindelijk toch weer de weg terug gevonden.

Verder lees ik net nog in de reacties dat het moeten tonen van onze ID's bij Hooters natuurlijk door onze snotneuzen kwam; bedankt Robert!

Iedereen nog een fijn Pasen toegewenst en we laten gauw weer wat horen.

Debsss-achie en Roel-achieee

Wilko

Sneu dat jullie zo grieperig zijn. Beterschap en maak er nog ff wat van. Groetjes

stef

Beterschap luitjes!
snotteren op vakantie is altijd vervelend.
kon David de griep niet weg toveren?

Esther

xxx Beterschap

Juanita

Veel beterschap!als het een troost mag zijn, ben zelf ook snip verkouden ;(