Vinkies.reismee.nl

Las Vegas

Zo blog-lezers

We zijn weer een beetje opgeknapt. Vanmiddag maar even richting de strip gewandeld om het een en ander te bekijken. Voor een woestijn is het bloody cold here! Er staat nog steeds een stevige wind. Maar de komende dagen schijnt het wat warmer te worden. We zijn door het MGM hotel gewandeld, het is gigantisch allemaal. Overal gokmachines natuurlijk. Toen Deb even naar het toilet was heb ik een gokje gewaagd. Vijf dollar in een machine en 22 dollar er weer uit, dus 17 dollaar vettte winst. Dat zal ze leren, hier in Vegas :-). We hebben even een kleine snack gegeten en wat gedronken. Tevens het ik gereserveerd voor David Copperfield, morgenavond. Daar kijken we wel naar uit. Lijkt ons fantastisch om eens zo'n show te zien.

Oh, Wilko en Esther; we hebben $ 50,00 op rood gezet, En die verloor, dus jullie moeten elkaar maar betalen. Win some, lose some!

Bye bye

P.s.Er staan weer nieuwe foto's, klik op de link.

Kees

Fijn te horen dat jullie opknappen. Geniet er van. 05:45 hier. Op naar Maasland.

Esther

Yes 50 dollar gewonnen! Even voor zorgen dat Du
bois ze uitbetaald! Haha Gelukkig knappen jullie weer een beetje op! Heel veel plezier bij David! XX

Wilko

Thanks, happy Easter folks

Marcel em Letty

Goh wat een reis en wij hopen dat jullie snel opknappen om dit allemaal intens mee te kunnen maken.'
Geniet ervan,

Jacqueline van wijk.

Hallo Debbie en Roel
Alles goed met de katjes,wel koud in huis de stroom is uitgevallen voor een uurtje in putte.Nog een fijne vakantie
Groetjes Jacqueline Niek..