Vinkies.reismee.nl

Las Vegas - the Strip

Goedendag, beste mee-lees vrienden.
Het was me het dagje wel gisteren! Ik werd ook geveld door griep en verkoudheid. Dus die koude wind in Williams, waar ik eerder over schreef, heeft ons allebei te pakken gekregen. Op zijn Rotterdam´s gezegd: 'We hebben allebei een lekker longpleurisie opgelopen.' Mede daarom hebben we beslist om de RV te verwisselen voor een hotel. Nou, die zijn hier wel te vinden! Van extreem luxe tot gewoon normaal. Één keer raden wat wij gekozen hebben.....juist, gewoon normaal. Dus gistermorgen weer op pad gegaan; eerst nog maar een Wal-mart bezocht, voor wat medicijnen en drinken, en toen naar het hotel: Desort Rose (hieronder vindt je de link). Inchecken ging makkelijk, want dat had ik natuurlijk al on-line gedaan (korting). De RV mocht op de parkeerplaats staan en we zijn de kamer eerst gaan checken. Jeutje! Wat een ruimte, vergeleken met de RV!. Grote woonkamer, grote keuken, grote slaapkamer, grote badkamer (na twee weken RV is alles erg groot) twee tv's en een klein balkonnetje. Nee hoor, het is een prima optrekje, echt voorzien van alles. Dus hier blijven we de rest van onze vakantie, en het is vlak bij de Strip van Las Vegas.
Daarna zijn we de RV al vast uit gaan ruimen zodat we die een dezer dagen af kunnen leveren. Dat ging lekker met twee zieke koppen, maar het moest gebeuren. En het is uiteindelijk ook gelukt hoor. Toen wilden we wat gaan drinken, dus Deb in de rolstoel en lopen. Maar was verder dan verwacht en we zijn dus maar omgekeerd. We hadden het immers ook in huis.
Omdat het mijn verjaardag was wilde ik nog wel uit eten gaan. Nu wil het geval dat er hier om de hoek toevallig een zaakje zit, waar je in elk geval wat kunt eten 'Hooters' genaamd. Ik weet niet of het jullie iets zegt (een aantel mannen spitst nu de oren) maar dat is een restaurant waar nogal schaars geklede dames de bediening vormen. Met de 'hooters' viel het nogal mee hoor (in Orlando waren ze groter :-) ) Afijn; salade besteld en een hoofdgerecht. De salade kwam dus EN DIE WAS AL EEN HOOFDGERECHT OP ZICH. Jeutje, wat een schotel. Nu snapten we ook waarom iedereen met een doggybag de zaak verliet. We waren nog bezig met de salade toen het hoofdgerecht ook al werd geserveerd. Echt lomp amerikaans dus. Maar het smaakte ons, ondanks de grieperigheid, prima. En die doggybag...die hadden wij ook nodig. Dus de lunch voor vandaag is ook al geregeld. Oh ja; bij binnenkomst moesten we onze ID ook nog laten zien! Zo jong zagen we er toch ook weer niet uit. But thanks for the compliment.
Terug op de kamer heb ik het tot een uur of negen gered en toen maar even het klokje rond geslapen. Met Deb is het ook niet ok; migraine. Dus effe niet zo leuk, maar we hebben nog zes dagen, dus we gaan nog wel wat zien. Er staan wat nieuwe foto's, gemaakt vanaf de parkeerplaats van het hotel. We zitten er bijna middenin.
So folks, dat was de klaagzang van vandaaag. Morgen meer.

heleen

beterschap allereerst en geniet van alles :)

ank

Zo gaan jullie lekker daar nou beterschap en let een beetje op mijn zus met haar pokerface daar in die gok hallen ,veel plezier en geniet ervan.

groetjes Ank

Henk

Beterschap allebei, en doe eens een gokje ;-)

Gretha

Nou het zit even niet mee met jullie he!!!!! goed dat jullie nu in een hotel zitten, even lekker bekomen. Nou doe rustig aan , geniet nog van jullie dagen en heel veel beterschap!!!! Groetjes Gretha

Kees

Zonde, beterschap voor alle twee. Jullie hebben nog een week, dus dat komt wel goed.

Robert

Hallo vakantiegangers.
Jullie zouden je ID wel hebben moeten laten zien omdat jullie snotneuzen (zijn) hebben. Gefeliciteerd met je verjaardag!!! Ik kijk al uit naar het gebakje, jammmie.
Fijne dagen verder! Groetjes Robert