Vinkies.reismee.nl

Las Vegas

Nou, dat is me ook wat. Ik naar de lobby van het resort waar we nu zitten; Oasis RV park; om te internetten. Lukt niet, kom terug in de RV zit Deb gewoon vet op de iPad te internetten, zonder betaling, inlog of wat dan ook. hup, laptop weer in de lucht en hup, daar gaat te, zolang het goed gaat. Foto's staan ook te blazen, dus als jullie op de link klikken moet je nieuwe foto's van ons zien.

Vandaag: we zijn van noord- naar zuid Las Vegas verhuisd. Dit ziet er beter uit, zoek maar op Oasis Rv resort. Vandaag nog niet veel gedaan, Deb is nog effe niet zo lekker. We hebben al wel geshopt in een fashionmall, dus de voorraad spijkerbroeken is weer ok. rustige dag dus. Morgen zien we wel weer verder.

Met de hondjes gaat ook alles goed, hebben we gelezen; ik zal een link plaatsen naar de logeerboerderij.

Good bye from us.

Reacties

Reacties

Gretha

Hoi Debbie en Roel,
Fantastisch wat jullie daar allemaal meemaken, volg jullie verhalen trouw hoor!!!!!! En wat een prachtige foto,s!!!!!
Jammer dat dat Debbie wat ziekjes is, maar ik zal duimen dat ze snel weer beter is.
Nou ik wens jullie nog fantastische dagen en geniet er lekker van. Ik blijf jullie volgen. Beterschap voor Debbie!!!!
Groetjes van Gretha

nicole

het zijn prachtige foto's,helaas zal ik jullie verhalen missen ,want morgen gaan we weer voor een weekje naar zee. jullie hebben ook al gewinkeld,de voorraad jeans is oke zo te lezen.voor Debbie beterschap en verder wens ik jullie nog fantastische dagen,veel plezier!!
geniet er nog van en tot ziens!!
groetjes van Nicole

Henk

Hey broer, mooie trip hoor, zijn jullie niet bij de Hoover dam geweest?

Groeten !

Roelmen

Henk; nee, nog niet bij Hooverdam geweest. Wel overheen gereden en Lake Mead gezien. Komt misschien nog.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!