Vinkies.reismee.nl

Las Vegas

Wind! Gisteravond, in Williams, waaide het al verschrikkelijk hard. Terwijl we lagen te slapen schudde de camper heen en weer. Zo hard waaide het. Ben vanmorgen, zondag 1 april, even het verhaal wezen uploaden. En bij het teruglopen moest ik tegen de wind in, kkkkouddddd. Zie overigens zojuist in de reacties dat we een verstekeling hebben, nou geen last van, dus lekker laten zitten. We zouden dus op weg naar Needles in California, maar niets is zo veranderlijk als wij. Want we zijn inmiddels al in Las Vegas! Dit mede gezien het aantal mijlen wat we al gereden hebben ( + 2800 van de toegestane 3000). En qua afstand maakte het niet veel uit. Of we nu nog west gingen of al naar het noorden, naar Las Vegas. Onderweg heeft Debbie een camping uitgezocht die aangaf rustig te zijn. De rit erheen was dat niet, druk en heel veel wind. Lijkt wel een soort mistral. Internet op deze camping is weer prima (not) dus straks maar bij de receptie proberen om te kijken hoe dat zit met die wind. Camping is een saaie, maar wel rustig, prikkeldraad op de muren, lijkt wel een bajes :-) Debbie ligt een tukkie te doen terwijl ik dit tik, die heeft het even gehad. Misschien een beetje grieperig door alle temperatuurverschillen die we meemaken. We hebben nu in elk geval ruimschoots de tijd om Las Vegas te verkennen. Vanavond maar eens zoeken naar een gezelliger camping of we boeken voor de rest een hotel, want het slapen in de camper is niet echt goed voor onze ruggen. We laten het weten. Oh ja, we zitten nu op Pacific time, nog een uur vroeger. Tijdverschil is nu, denk ik, negen uur met NL. Dat was 'm weer even. Greetings!!

Esther

Ik raak helemaal verzonken in jullie verhalen! Leuk hoor wat jullie allemaal meemaken! Ben heel benieuwd naar de volgende foto`s dus ik ga nu snel kijken! Veel liefs

Wij willen foto`s!!!! Xxxx

Wilko

Ik ook ff, foto`s aub!!!!! Zet voor mij $50 op rood. Je bent toch in de buurt. Fijne voortzetting van deze te gekke vakantie. Aju

Esther

En voor mij $50 op zwart!! En laat m flink draaien die croupier!

Roel, als jullie nog zin hebben. Kijk eens hier Griffith Observatory
2800 East Observatory Avenue, Los Angeles, CA 90027 . Is een Planetarium met volgens mij een mooi uitzicht over de stad.

Wilko

Ik weet niet of je er in de buurt bent natuurlijk. Geen coördinaten gekregen. Foxtrot Uniform Charlie Kilo

Griffith Park Observatory and Planetarium

nicole

hou de $maar goed op zak,want casino's zijn er in overvloed,en het is zo verlijdelijk.
hopelijk wordt Debbie niet ziek,verzorg ze maar goed!!!!
veel plezier!

Annette

He liefies, wat een gave verhalen!!! Ik had mee gewild maar dat mocht natuurlijk weer niet van jullie, grrr! Leuk Roel, dat je steeds schrijft: foto's zijn mooi maar in het echt is het veeeeeel mooier! Fijn dat je het er zo inwrijft! Super dat jullie zo veel moois zien, geniet ervan! Zorg je goed voor Debje? Ik hoop dat ze niet ziek wordt! Heel leuk om zo mee te lezen en te leven! Dikke knuffel van ons!

Kees

Helemaal eens met de vorige schrijvers: prachtige verhalen.
Rij voorzichtig met die wind.

Esther

Zo te zien hebben Toya en buster ook de tijd van hun leven!!! Fijn om te zien! Veel liefs xxxx