Vinkies.reismee.nl

Santa Fe/New Mexico - Gallup/New Mexico

Howdy folks!

Vandaag een kleine trek gemaakt (voor ons doen) 194.6 mijl = 311 km
Totaal afstand: 2364.7 mijl = 3783.52 km!
Altitude 1977 meter
VCC N 35 gr 30.371 W 108 gr 48.642

We zijn nu in Gallup, New Mexico. Even een stuk gereden omdat het anders weer te lange rit zou worden. Staan hier op de USA RV Park, they support the troops. Dus weer korting met de defensiepas, lukt al de hele reis. Tien procent is tien procent, toch. en we blijven hollanders. Morgen gaan we naar de staat Arizona om het Petrified forest te zien. Is een nationaal park waar een weg doorheen loopt van 28 mijl. Dat moet een fantastische rit worden, dat kan niet anders. Vandaar uit gaan we naar een ander state park, waar we al een plekje hebben gereserveerd.

Het was het plan om vanavond te gaan koken in de camper, maar terwijl ik wat foto's in de omgeving aan het maken was kwamen mij heerlijke bbq-luchten mijn neus binnen drijven. Dus Debbie voorgesteld om dan morgen maar te gaan koken en nu heerlijk uit eten te gaan. Ze was gauw om! Restaurant was een lokale tent, waar de inwoners ook allemaal komen, dus dat moest goed worden. Ik had al de tip gekregen dat ik de chili eens moest proberen, dus heb ik gedaan. en het was heerlijk. Debbie had spare-ribs, en die smaakten ook prima. In het restaurant was ook een mechanishce stier, waarop alle mexicanen natuurlijk moesten laten zien hoe stoer ze waren. Was leuk om te zien. Daarna zijn we terug gewandeld naar het RV-park om de reis van morgen, qua route, voor te bereiden. Effe douchen en dan weer een tukkie doen. 's Nachts is het hier overigens best wel koud. Dus morgens is het rillen, want we krijgen de verwarming niet aan (Kees, tips?). Maar we overleven het wel, het wordt snel weer warm meestal.

That's all!!

PS Ik tracht wat nieuwe foto's te plaatsen.

Reacties

Reacties

Wilko

10 % ? Bij Carpetright hebben ze een XXL aktie. TOT 50 % OP TAPIJT, VINYL, LAMINAAT. Have fun xxx

Roelmen

Wilko; dat is toch alleen maar op zaterdag?

Albert

Zo ff paar dagen niet opgelet en ze zijn al weer een heel eind leuk dat goed gaat en naar je zin hebt
lekker blijven genieten
Liefs van Ons

nicole

ik ben er weer,met de poesjes gaat het prima.
zo te lezen hebben jullie al de nodige km.gereden.
jullie genieten met volle teugen.
profiteer er maar van want de weken vliegen voorbij!!
vele groetjes en een dikke knuffel!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!