Vinkies.reismee.nl

Dag 7: Amarillo-Texas – Santa Fe-New Mexico

Uh, we geloven dat we een beetje te snel gaan. We zitten al in New Mexico. Vandaag zouden we niet zo'n afstand maken, maar de locatie die we hadden uitgezocht in Santa Rosa zag er zo aggenebbis uit (en we konden de RV-site ook niet vinden) dat we maar hebben besloten om door te rijden naar iets wat er beter uitzag. En nu het zo lekker vlot gaat, hebben we straks ook meer tijd om in de omgeving van Las Vegas rond te kijken.

Afijn, gereden afstand vandaag dus 295.1 mijl (472 km) ; totale afstand 2039.6 mijl (3263 km).
Locatiegegevens voor Victor Charlie Charlie: N 35 gr 35.361; W 106 gr 02.611
Altitude: 1937 meter (zo hoog zitten we dus al in de Rocky Mountains).

De dag van vandaag: weg gereden vanuit Amarillo, wederom richting het westen. Onderweg was het weer vlak natuurlijk. Wel stonden er heel veel dan die grote graansilo's langs de highway. In gebruik of vervallen. Machtig gezicht om te zien. Ook op sommige plekken veel koeien bij elkaar, was wel te ruiken. Gaandeweg werd het allemaal wal heuvelachtiger en kwam er wat meer begroeing, en aan het trekken van de motor was te merken dat we flink aan het stijgen waren. Toen we dus hadden besloten om niet in Santa Rosa te blijven had Debbie een route uitgestippeld die ergens binnendoor ging en een stuk afsneed. Hele stukken reden we moederziel tussen bergen en dalen. Als het lukt om foto's te uploaden (internet is erg traag hier) dan zul je zien wat een verlaten gebied het hier is. Wel mooi om zo op de bonnefooi ergens heen te rijden en zien wel waar we uitkomen. En tot nu toe gaat dat nog steeds goed.

De RV-site waar we nu staan is boven op een heuvel en we kijken over Santa Fe uit en overal om ons heen zijn bergen. Na aankomst hebben we even een tukkie gedaan en daarna zijn we wat boodschappen wezen doen en een hapje gegeten. Toen in het donker terug naar de RV-site, maar dat lukte ook prima dankzij de navigator. Camper aansluiten op het water en afvoer. En nog even op de computer, wat dus erg traag gaat. Ik tik de verhalen dus maar vast en doe ze later wel uploaden (want jullie smachten natuurlijk naar nieuws over ons). iPad is inmiddels wel geconfigureerd en werkt, maar ook zeer traag. Zo dat was het voor nu, we blijven hier twee nachten.
Roel & Debbie

Kees

Vast lekker om een dagje op je plekkie te kunnen blijven staan.

Kees

En nog gefeliciteerd met de iPad, gaan julie vast nog veel plzier van krijgen.