Vinkies.reismee.nl

Hot Springs/Arkansas - Chandler/Oklahoma

370 mijl gereden (592 km)

Totaal op de teller: 1427.6 mijl (2284,16 km)

Flinke afstand vandaag. Oh ja, het is een roadtrip. Vanmorgen eerst lekker ontbeten bij de diner waar we gisteren ook waren. En hij hield zijn belofte, ik hoefde maar $ 10,00 af te rekenen. en we hadden behoorlijk wat voor het ontbijt! We moeten zegggen dat we tot nu toe alleen nog maar vriendelijke mensen hebben ontmoet (Canadezen, amerikanen en zelfs de Duitsers!).

Goed; op weg dus. Stuk terug gereden naar Little Rock en toen richting het westen weer. Voorbij Little Rock was er een behoorlijk steile afdaling richting de brug over de rivier de Arkansas, vond ik wel een beetje heftig met dat grote bakbeest, zaten twee behoorlijk scherpe bochten in. Die mogen ze er uit laten van mij. Beide gps-en (één in mijlen en één in kilometers) gaven de richting aan. Maar onderweg hebben we eens goed op de kaart gekeken en wij konden het beter. Dus op een gegeven moment de afslag genomen (gps-en werden gek) maar wij stug volhouden! Kwamen we op Route 66 uit en daar ligt dus het RV-park waar we nu zijn. Dus het kaartlezen houden we in ere.

Waar we nu zitten is het heel eenvoudig in vergelijking met gisteren. Maar wij doen het er mee, we hebben immers ons huisje bij ons. Ook weer vriendelijke mensen, alleen knauwen ze hier ook weer flink.

Onderweg nog maar weer eens getankt: 41 gallon ( 155 liter) en dat voor $ 161,92!

Morgen richting Texas.

PS voor Cor Dr. : We zijn vlak bij Oklahooooomaaaa City

Wilko

Ik hoorde dat er Amerikanen bij pomp bidden voor lagere benzineprijzen.

Wilko

Roel is het mogelijk dat je de gps coordinaten vermeld bij je verslag? Kunnen we met earth kijken waar je was of bent.
Ben benieuwd. Ps. vandaag Donny bij de Marechausse afgeleverd. Ging vandaag gelijk op bivak. Niet verkeerd met 20 graden celcius. Groetjes aan Deb en bon voyage.