Vinkies.reismee.nl

Memphis - Hot Springs

Vanmorgen wat later vertrokken vanuit Memphis, we hebben alle tijd. Ritje van 200 mijl voor de boeg. Vanuit Memphis, overgestoken naar Kentucky, over een hele grote brug over de Missisippi. Slecht wegdek in Kentucky. Tijdje later reden we Arkansas binnen, langs Little Rock (daar is Bill Clinton geboren, jullie moeten de groeten hebben). Op naar Hot Springs. Niet de camping die we eerst op het oog hadden maar een veel betere. Heerlijk gelegen in de bossen aan een meer. Prachtige omgeving en RUSTIG!!

Verder vandaag de 1000 mijl volgemaakt. Effe tanken kostte $ 150,00 voor bijna 40 gallon (151 liter). Maar dat was niet de eerste keer dat we getankt hebben hoor, het beessie lust wel een slokkie! We gaan in elk geval naar het westen. Debbie is de kaarten aan het bestuderen waar we heen gaan.

Vanavond gegeten in, wederom, een lokaal tentje. Vriendelijke mensen en absoluut niet duur. De ober heeft nog wat euro's gekregen voor zijn verzameling. Mogen we komen ontbijten en dan krijgen we wel wat gratis van 'm. Zo doe je dat. Beter dan al die grote ketens als Dennie's, IHOP.

Ik ga de foto's nog eens goed neerzetten, want dat ging niet zo lekker gisteren. De nieuwe, van vandaag, staan er dan ook bij.

TTYL

Wilko

Samen met collega's net je verslag weer gelezen. Dus nog meer fans erbij. Groetjes