Vinkies.reismee.nl

Memphis, Tennessee

Dag drie alweer!

En wat voor een dag. We zitten al aardig in een ritme van vroeg opstaan, wat licht ontbijten. Spullen opruimen, loskoppelen en rijden. Zo ook vandaag. Via Nashville naar Memphis. Prachtige rit door een heuvelachtig landschap. Onderweg veel regen gehad maar hoe dichter bij Memphis hoe beter het werd. Gebrunched in Bucksnort (zoek dat plaatsje maar eens op!). Met een heerlijk knauwende serveerster was het weer genieten! Wat een taaltje! En maar 11 dollar voor twee personen!

We hadden in Memphis een rv-site gevonden op Elvis Presley boulevard, vlakbij Graceland. Nou inderdaad vlakbij, gewoon op loopafstand. Ideaal dus. En als je er dan toch bent dan ga je er natuurlijk even kijken. Kaartjes gekocht (32 dollar p.p. maar wel nog even military discount afgedwongen, scheelde weer 9 dollar). Met een busje werden we naar de overkant, naar Graceland, gebracht. Uitstappen en wandel maar rond. Bizar om te zien dat alles er nog precies zo staat als toen Elvis thuis was. We zijn geen echte Elvis-fans, maar we vonden het allebei heel bijzonder om te zien. En als je dan in de gouden platengalerij loopt, realiseer je je dat hij toch eigenlijk wel een hele grote was! Dus was een hele leuke ervaring!

PS Klik op de homepage, rechtsonder, op de link voor de foto's. Foto's USA roadtrip 2012. Uploaden gaat sneller naar Flickr dan naar de site van ReisMee.

Na Graceland zijn we terug gaan naar de camper en hebben wat later nog even wat boodschapjes gedaan. Op de terugwandeling kwamen er ineens allemaal politiewagens naar het kruispunt achter ons scheuren en de boel werd afgezet. Geen idee wat er aan de hand was, maar we zijn maar doorgelopen. Ze schieten hier eerst voordat ze vragen stellen, he!

Camping voor morgen is ook al gereserveerd. We gaan naarhttp://www.catherineslanding.rvcoutdoors.com/ Lijkt een hele mooie plek te zijn. Maar dat lezen jullie morgen.

Roel & Debbie have left the building!

Wilko

mmmm that's allright mama. Te gek, heb je het graf van de King ook bezocht? Goeie reis verder, aju.

Annette

Hé liefies! Gaaf zeg Graceland! Ik ben ook geen fan maar om dit te zien (en jullie dan in het echt) is echt mooi! Jullie werkplek is ook geweldig, met filterzakjes als notitieblok...Dat hebben we hier niet, bofkonten! Geniet lekker samen en doe voorzichtig! xxx

nicole

jullie boffen!!Mooi Graceland,geniet maar van die prachtige reis,maar wees voorzichtig.Ik zal jullie verhalen enkele dagen moeten missen.(Nieuwpoort)
Veel plezier!!
groetjes Nicole

ank

hoi zus en zwagerd lijkt me indrukwekkend om graceland een keer te bekijken ik ben namelijk wel gek op elvis. nou ik kijk uit naar jullie volgende verhaal.
gr.jezus

Margreet

Lees elke dag mee, tot nu toe al een mooie reis.
Nog veel plezier samen.
Groetjes je zus