Eerste stopover in Indianapolis

Hallo lezers;

Nou we hebben de eerste rit gehad hoor! We staan veilig op de RV-site in Indianapolis. Na een lange busreis vanmorgen kwamen we aan bij de fabriek. We zaten met zo'n vijftig man in de bus. En die moesten allemaal een camper ophalen! Dus dat duurde wel even, papieren rompslomp, uitleg over de camper etc etc. Toen we eindelijk konden rijden bleek dat ik beter de tomtom op 'geen tolwegen' had kunnen zetten. Na moesten we een aardig stukje omrijden dan volgens mijn eigen route. Dat gaan we morgen beter doen! Maar afijn we zijn er gekomen. Maar toen bleek de receptie weer niet aanwezig van de RV-site (RV=Recreation Vehicle). Gebeld en we kregen onze plaats door. Aansluiten van de diverse camperzaken ging prima. Alleen kregen we de airco niet aan. Na diverse zoekacties en doorlezen van het handboek de electra-aansluiting gecontroleerd en ja hoor: je moest de circuitbreakers op On zetten. en er was koelte. want ja ja het is hier al volop zomer, heerlijk weertje dus. Alleen als je alles nog uit moet pakken iets te warm. Maar nu is alles in de kastjes gedaan. Maar wat waar zit ... want er zitten er nogal veel in. We vinden vanzelf wel weer alles terug. Was dus weer een lange dag. Deb gaat een bakkie zetten en dan gaan we denk ik maar eens een tukkie proberen te doen. Bedankt voor alle reacties in elk geval, mensen.

Greetings from us in The U.S.