Vinkies.reismee.nl

Chicago, Illinois

Dag beste bloglezers.

Na enige voorbereiding en laatste dingen te doen (hondjes wegbrengen, naar vd Valk bij Schiphol rijden) zijn we vanmorgen dan aan onze roadtrip begonnen. Nou ja, nog niet helemaal. Want morgen gaan we pas de camper ophalen. Maar de kop is er af. Na een vlucht van 9 uur en 15 minuten zijn we nu in Chicago, waar we een nachtje overblijven. Zes uur tijdsverschil, maar wel lekker warm hier, rond de twintig graden. Dus is dan wel weer lekker. Bij jullie in NL is het nu dus al 23:00 uur als ik dit schrijf en wij gaan nog even een hapje eten. Ondanks het tijdstip hebben we best wel trek. Morgen hoop ik meer te kunnen vertellen, want dan hebben we de camper in ons bezit en zijn we op onze eerste camp-site.

Groetjes, Roel & Debbie.

Heleen M

Goeie reis, have a great time, maar dat gaat vast wel lukken!

Groetjes uit Amsterdam (ik hoorde de NOS-weerman iets zeggen over NACHTVORST, gadsie),
Heleen

ank

Een hele fijne vakantie zus en zwagerd.

stef

Veel plezier! vergeet de pawn shop in vegas niet. deze stond niet op het het lijstje.

Jootje

Hoi Roel en Debbie, veel plezier daar, maar dat gaat zeker lukken! Groetjes Jootje

Leen

Roel en Debbie goede reis en doe rustig aan

Gretha

Hoi Roel en Debbie, een hele fijne vakantie en geniet er lekker van. Groetjes Gretha

Esther

Heel veel plezier kanjers! Geniet ervan en hou ons heeeeel vaak op de hoogte!!! Enneh zet m op Deb!!

Ellen

Heyyyyyy....geniet ervan he...avonturiers! Een hele fijne vakantie...Leuk om jullie trip bij te houden zo...groetjes

Juanita

Héé Debbie en Roel have a great time over there! ;-)

Cor

hoi Debbie & Roel
fijne vacantie en doe rustig aan
en uitkijken met met die bus
Groetjes
uit
Delfzijl

Laurens

Hee, gaaf! Veel plezier daar. Geniet ervan!

John en Marianne

Hey Roelmen en Deb,
nogmaals veel plezier, and keep it safe.

groetjes uit een zonnig Veghel