Vinkies.reismee.nl

Thuis

Om 5:18 draaiden we de oprit van ons huisje weer op. Vakantie voorbij :-( We werden door twee van de drie poezen verwelkomd. Duidelijk was te zien dat ze ons gemist hadden (niet bij ons weg te slaan). De verzorgservice heeft prima zijn werk gedaan want ze zien er blakend uit, alleen Flash heeft zich nog niet gemeld. Eens kijken waar die uithangt.

Thuisreis verliep vlotjes, geen vertragingen. Wel een stop-over in Sharm dus, maar dat duurde gelukkig maar zo'n veertig minuutjes.

Al met al kunnen we terugkijken op een zeer geslaagde vakantie en ik mis het weer nu a, want alweer koude voeten, dus.

Morgen de hondjes ophalen in Renswoude. Ben benieuwd of ze mij (Roel) herkennen met een baard van een week. U bent dus ook gewaarschuwd voor deze gedaanteverwisseling.

Ik ga de verwarming maar eens aan zetten.

Groet Roel (Debbie slaapt nog).

ank

nou mooi dat jullie weer heelhuids thuis zijn gekomen.
en nu maar op naar het volgende avontuur.

groetjes je (schone)zus

heleen

welkom terug
foto van baard???

Leen

Debbie en Roel
welkom thuis en ik heb voor de komende dagen warm weer besteld,dus zet de kachel maar weer wat lager

groetjes,
Leen

Juanita

gedaan met goei leven....;-)
allé geniet nog van die paar daagjes en wat het weer hier betreft, valt da toch goe mee??

Gretha

Nou gelukkig dat jullie weer gezond thuis zijn aangekomen, even uitblazen van jullie geweldige vakantie.
Maar zet die kachel maar uit hoor, nog niet nodig om aan te zetten, volgens mij zijn jullie een beetje te veel verwend daar in egypte haha. Noub we komen elkaar wel weer tegen, maar dan zonder baard he hihi. Groetjes en veel liefs Gretha. Groetjes aan debbie