Vinkies.reismee.nl

Ready to go

Aan alle mooie dingen komt helaas ook weer een eind. We zitten in de lobby van het hotel te wachten tot dat we om 17:15 uur opgehaald worden. En dan gaat de thuisreis aanvangen. We vertrekken om 20.05 richting Sharm el sheik om nog mensen op te halen. Die tussenstop zal wel een uurtje duren en dan op naar Amsterdam en dan nog even naar huis tuffen. Het is niet anders.

Gisteren hebben we nog ergens in een baai heerlijk gesnorkeld bij een heel mooi koraalrif. Geen schildpadden meer gezien helaas. Maar het was wel weer heerlijk. Al was het wel een beetje eng in het taxibusjre, want de rijstijl van die Gyppoos is niet optimaal, maar we hebben het overleefd. Vanmorgen hebben we nog lekker ontbeten en de ochtend doorgebracht op het strand. Helaas was de zeegang hoog, er mocht niet gesnorkeld worden, dus hebben we lekker in het ondiepe gedeelte van het rif zitten poedelen. Op zich ook heerlijk om nog even de laatste zon mee te pakken.

En nu is dan helaas het moment aangebroken dat we moeten gaan vertrekken. Zie jullie allemaal weer terug in Nederland en ik hoop dat iedereen het leuk vond om ons blog te lezen.

Groetjes, Roel & Debbie

arakoem kariban (zie jullie snel) Salam

heleen

geniet nog van jullie laatste uren daar! Dank voor het laten meegenieten!! goeie terugreis!

Nicole

Aan alles komt een eind,maar jullie boffen want hier voorspellen ze mooi weer, voor zondag tot 23graden!!
Ik heb genoten van jullie reisverhalen.Bedankt en een goeie terugreis.

Esther

Het is vast en zeker ook weer fijn om thuis te komen en jullie lieve hondjes te begroeten (en ons natuurlijk)!
Bedankt voor het meegenieten van jullie belevenissen en op naar de volgende vakantie!

Dikke kus en een hele goeie reis toegewenst!

Gretha

ja er is een tijd van komen en een tijd van gaan en helaas is de tijd van gaan gekomen. Maar deze vakantie pakken ze niet meer van jullie af.'Ik vondt het heel mooi en gezellig dat ik mee mocht reizen, heb heel erg van jullie verhalen en foto,s genoten. Had het niet willen missen. Bedankt voor jullie gastvrijheid en ik hoop dat jullie een goede terug reis hebben en tot ziens in Putte.
Groetjes en liefs van Gretha