Vinkies.reismee.nl

Een fantastisch weekend!!

De beloofde reis naar de schlidpadden op zaterdag ging vanwege de beroemde Egyptische punctialiteit helaas niet door, Daarover later meer. Zaterdag een heerlijke stranddag gehad. Uiteraard wederom mooi weer (duh) 's Avonds had ik (Roel) geregeld dat we een romantisch diner aan zee zouden hebben. JA ECHT WAAR, IK KAN HET WEL :-) Om acht uur werden we op het strand verwacht alwaar een tafel voor ons tweeen gereed stond, met er omheen waxinelichtjes in de vorm van een hart. Helaas was het niet gelukt om het op vrijdag te regelen maar daarom was de verrassing des te groter voor Debbie. De maattijd bestond geheel uit visgerechten. En ondanks dat Debbie geen echte visliefhebber is heeft ze het zich goed laten smaken. Ik heb uiteraard ook heerlijk gegeten. Bediening was super en de ambiance was niet te overtreffen. Heerlijk weer, een opkomende maan en heerlijk eten. Ook de ober was super en die heeft dan ook een flinke tip gekregen. Het was een zesgangen diner, dus ga maar na, we hebben tot tien uur lekker zitten smikkelen. Hoofdgerecht was rode kreeft, dat hadden we allebei nog nooit gehad maar het smaakte uitstekend.

En nu nog even over de schidpadden. Vandaag, zondag, toch nog doorgegaan! Een gezelschap van nederlanders en belgen in een busje naar de baai, hadden we zelf geregeld en het kostte ons wel 8 euro per koppel. En of we schildpadden hebben gezien! Het was fantastisch, gewoon zwemmen met beesten van meer dan een meter lang! De baai waar ze rondzwommen hadden we voor ons zelf (we waren met tienen). De schildpadden waren aan het eten (gras en kwallen) en dat konden we in het ondiepe water prima zien. Een onvergetelijke gebeurtenis wederom. Vooral het moment dat ze naar boven gingen om adem te halen was prachtig, we zwommen dan gewoon met ze mee op. En konden ze zelfs aanraken! (dat hebben we niet gedaan hoor, de natuur niet verstoren. De baai had opsommige plekken ook nog heel mooi koraal. We zijn daar twee uurtje geweest maar die waren zeer de moeite waard.

Groetjes, Roel en Debbie

P.s. Iedereen bedankt voor de felicitaties.

PPSS Woensdag verstoren we de buurt wel weer, buurtjes! Ik zal hard toeteren als we arriveren (ik gok rond vijf uur in de ochtend)

ank

Nou zus is die man van jou romantiche dan, echt geweldig.
Nog een paar geweldige dagen en tot ziens bij u thuis.

Margreet

Nog van harte met jullie trouwdag. :) Oeps vergeten dus.
Wist niet dat mijn broertje zo romantisch was haha.
Maar erg leuk dat hij dat geregeld heeft.

Nicole

Debbie,wat heb jij een romantiche man.heerlijk dineren op het strand dat moet zalig zijn en al die heerlijke gerechten.Je boft!!Dat was wel een verrassing voor je. met de poezen gaat het prima.De bakjes zijn altijd leeg!!Roel wees lief en laat de buurtjes kekker slapen!!!!

du Bois

Mooie ervaring met die schildpadden. Ben benieuwd naar de foto's. En die Deb, heerlijk eten op het strand. Ze kan het wel. Veel plezier verder en de groetjes. xxx

Esther

Nou Roel petje af hoor, wat zal jij een indruk gemaakt hebben op Deb met je romantische diner! Ook het zwemmen met de schildpadden zal zeker geweldig geweest zijn! Om nooit te vergeten!!! Geniet nog maar lekker daar en een dikke kus.

Gretha

nou ik heb er geen woorden meer voor, in 1 woord fantastisch wat jullie daar allemaal meemaken, een vakantie om nooit meer te vergeten. Wat moeten jullie je eigen gelukkig voelen, en debbie petje af voor Roel, een man uit duizenden die dit voor hun vrouw allemaal doen. Roel fantastisch dat je dit voor debbie doet, ze mag blij zijn met zo,n lieve man, zo gelukkig met elkaar.
Het enigste wat ik nog kan zeggen, geniet er nog lekker van de komende dagen, maar dat zal wel lukken, deze vakantie kan voor jullie niet meer stuk.
Hoop jullie weer snel te zien. Groetjes en veel liefs van Gretha