Vinkies.reismee.nl

16 september alweer

16 september, onze 23ste trouwdag.Bedankt voor alle gelukwensen en sms-jes en mails.

We hebben het nog steeds HEURLUK.

Het is erg rustig in het hotel, vandaar dat er op de foto's bijna geen mensen te zien zijn. Wij zoeken ze in elk geval niet op. op een enkeling na. Ons prive-strand was vanmorgen bijna geinfiltreerd door wat volk. Maar ze mochten wel blijven liggen als ze zich rustig zouden gedragen :-) (alle twee)

We gaan morgen met wat landgenoten een klein tripje maken naar een baai waar de kans op het spotten van schildpadden 100 procent is. Dus dat wordt genieten. Met de taxi is het ongeveer twintig minuten rijden. En vanaf de kant zo het water in dan eens kijken wat er allemaal te beleven valt daar. We zijn benieuwd.Nu gaan we maar weer eens dineren.

20.45 is het nu hier. (net zo als bij jullie in NL). Debbie heeft nog steeds een personal assistent (hij weet zelfs al hoe ze haar koffie het lekkerst vindt) Ik mag zelf voor mijn eigen prakkie zorgen terwijl mevrouw luxe langs de schalen wordt gereden en alleen maar hoeft aan te wijzen :-) Maar dat geeft niet hoor, ik redt me wel.

Tot later, Roel & Debbie

Heleen

VAN HARTE GEFELICIFEEST met jullie trouwdag!!!!
Heel veel schildpaddenplezier morgen, leuk joh.
Enjoy.

ank

gefeliciteerd met jullie trouwdag;
en veel plezier morgen.

ab

Roel, wil er over praten?

ab

Roel & Deb,

Maar toch van harte gefeliciteerd vanuit een koud nederland

A&W

Nicole

Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!!!
veel plezier morgen,geniet er van!!

Gerard J.

Deb van harte met die lekkere kerel van je. Als je hem zat bent wil ik hem wel een keer lenen. Veel plezier nog de komende dagen, xxx Geer

gretha

van harte gefeliciteerd met jullie 23 ste trouwdag en nog veel plezier daar in het mooie egypte, en morgen een hele mooie trip, geniet ervan.
ja en wat dat eten betreft roel haha, daar zal ik me niet over uitlaten hihi, goed geregeld toch zo deb!!!!!!!!
Groetjes en liefs van Gretha

Myriam

Kan niet anders dan dat jullie gisteren optimaal genoten hebben van jullie huwelijksverjaardag. 23 jaar en nog steeds de juiste chemie tussen jullie: gefeliciteerd!
Hopelijk zitten er geen "snipers" tussen de schildpadden die jullie ze vandaag te spotten krijgen.
We beginnen het wel erg stil te vinden nu jullie op dat Robinsonstrand verblijven. Geen enthousiaste blafjes en natte knuffels als we thuiskomen. We hopen dat Nicole niet alleen de poezenverzorging doet, maar ook de buurtpreventie van de hondjes overneemt.
Kortom, heeft die vakantie intussen nu niet lang genoeg geduurd?
Nou ja, we houden het nog wel even vol aan onze ietwat uitgestorven kant van de Begoniastraat.
; ) Blijf dus maar lekker genieten!
Groetjes
Myriam en natuurlijk ook Geert

Juanita

Nog van harte gefeliciteerd met jullie 23ste huwelijksverjaardag gisteren.
hopelijk hebben die schildpadden hun langs alle kanten laten bewonderen!
Debbie goed gedaan met die pers. assist...spijtig voor Roel hahaha

groetjes