Vinkies.reismee.nl

Update van onze vakantie

Zo, hier weer eens een update vanuit Egypte. We zijn dan ook zo druk met van alles. Ontbijten, spullen pakken, naar het strand, strandstoeltjes klaar zetten, snorkelen, zonnen, lunchen, terug naar het strand, snorkelen, zonnen, zwemmen, visjes voeren. Dus jullie begrijpen wel dat we bijna geen tijd hebben om verhaaltjes te schrijven. We hebben nu dan maar even tijd vrij kunnen maken (vlak voor het diner) om wat te bloggen.

Uit het bovenstaande blijkt wel dat we ons goed vermaken en het prima naar ons zin hebben. Over het weer zullen we het maar niet hebben, dat is letterlijk niet om over naar huis te schrijven (julllie zouden eens jaloers kunnen worden). dus dat doen we maar niet.

Gisteren (zondag) nog wel een schildpad gezien tijdens het snorkelen. De dolfijnen laten zich helaas even niet meer zien. We zijn erg gelukkig geweest misschien om ze bij onze eerste snorkeltocht te spotten.

Vandaag hebben we echt een mooi plekje op het strand gevonden, helemaal uit de drukte, alsof het onze prviestrand is, zo voelen we ons. Heerlijk dus.

Eten is hier ook prima in orde,de lunch bestaat vaak uit heerlijke frieten of heerlijk pasta. En dan ook nog van die verschirkkelijk toetjes na. Gaat allemaal niet goed, weegschaalwijs gezien. Maar dat kan ons niet bommen!

Met de hondjes gaat het ook prima lezen we op de site van het logeeradres ( www.logeerhonden.nl ) Dus daar hoeven we ons ook geen zorgen over te maken.

En met poezen zal het ook wel fantatisch gaan, daar vertrouwen we op.

Zo, iedereen weer op de hoogte van ons. Hartelijke groeten vanuit een zeer warm Egypte.

Nicole

Jullie hebben het wel erg druk!!Blij te lezen dat jullie er met volle teugen van genieten.Lunchen,snorkelen,zonnen dineren wat wil je nog meer!!En dan die heerlijke toetjes.Geniet er maar van, veel plezier!!

Heleen

Kom niet overspannen terug he. al die dingen die jullie doen, jeeeeeeeeeeeemig

Have a good time!

Jaco

Hoi Roel en Debbie
Zo te lezen genieten jullie er goed van, nou laat de zon accu maar op want hier kun je hem niet meer opladen hahaha. Nog veel vakantie plezier.
Groet Jaco

Juanita

Allé, geniet van jullie zéér ontspannen reis tussen de schildpadden ,dolfijnen, enz,...., wij genieten hier ook van de zon, storm ,regen, benauwde weer. ;-)

Myriam

De vakantie is nog maar halfweg. Nog een heerlijk lange week te gaan. Jaloers? Nee hoor: het is jullie van harte gegund!
De poesjes worden vanaf morgen weer door Nicole vertroeteld. Heb zelf de kans niet gekregen ze te verzorgen, dat heeft Geert heel trouw op zich genomen. De poesjes zijn aan hem gewend intussen.
Groetjes
Myriam

Leen

Hallo Roel en Debbie
Het is fijn om te lezen dat jullie het daar prima naar je zin hebt en dat de verzorging uit de kunst is.
Zaterdagavond is hier een flinke hagelbui voorbij getrokken,dus jullie hebben wat dat betreft geluk dat de auto op Schiphol staat.
Op het ogenblik schijnt hier volop de zon.

Gretha

Hoezo druk haha, ontspannende drukte, wat wil je nog meer in zo,n paradijs.
En niet met bolle buikjes terug komen he, je kunt het er hier niet afzwemmen en afsnorkelen, geen weer hier in ons kikkerlandje. Zou maar lekker daar blijven haha
Maar ja er is een tijd van komen en een tijd van gaan, maar die tijd is pas over een week, dus geniet en profiteer er nog lekker van.
Groetjes en liefs van Gretha