Vinkies.reismee.nl

Dolfijnen!! Yeah!!

Dag blog-lees-vrienden.

Onze vakantie kan al niet meer kapot. Vanmiddag vijf minuten aan het snorkelen en er komen gewoon drie dolfijnen naast ons zwemmen!! Onze vakantie begint dus goed.

De reis, gisteren, verliep vlotjes. Geen files, geen vertragingen enz enz. Toen we aankwamen hebben we nog even gegeten daarna zijn we vrij snel gaan slapen. Nou ja, wat je slapen kan noemen op een betonnen bed :-) Debbie lukte het helemaal niet echt om te slapen, ik had er minder last van. Vanmorgen hebben we bij de receptie gevraagd voor een zachter bed en er ligt inmiddels al een zachter iets op de matras. Ligt in elk geval beter. Vandaag, woensdag, hebben we in de morgen rustig aan gedaan en in de middag zijn we wezen snorkelen en zonnen. We besloten op een gegeven moment om naar de pier te gaan en daar in het diepere water te gaan snorkelen. En toen kwamen dus de dolfijnen voorbij, drie in totaal. Waarvan 1 een baby, een fantastisch onbetaalbaar moment.

Personeel is ontzettend vriendelijk en Debbie is al de queen van het restaurant en wordt door de general-manager persoonlijk geholpen aan haar natje en droogje. Kortom de vakantie is goed begonnen en we hebben het naar ons zin. Weer is prima, eigenlijk superdeluxe, maar dat wil ik er niet inwrijven bij jullie thuisblijver (sorry) :-)

P.s. voor de oppassers: hoe gaat het met de poezen?

Zonnige groet, van Debbie en Roel

heleen

Klinkt allemaal heel erg fijn. Jullie vakantie hoeft Alberto Stegeman in ieder geval niet te redden?
Niet aan het weer hier denken, tis inderdaad naadje, maar er schijnt beter weer aan te komen.
Geniet ze daar! Groetjes, Heleen

Gretha

hallo vakantiegangers,

Geweldig dat alles goed is verlopen en nu kunnen jullie lekker gaan henieten. Maar zo ik lees is jullie dag fantastisch begonnen. DOLFIJNEN!!!!!! geweldig, dat staat op jullie netvlies gebrand, zoiets moois vergeet je nooit meer, fantastisch gewoon.
Nou wie weet wat jullie nog meer te wachten staat, geniet van elk moment en ik zou zeggen, lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag.
Groetjes en liefs van Gretha

Nico

Roel, op de een of andere manier wordt jullie dit gegund. Lijkt mij ook geweldig om dolfijnen te ontmoeten. Koester het moment en nog veel plezier.

Esther

Hoi Lieffies,

Wat een belevenis al meteen, dolfijnen die met jullie willen zwemmen!!
Geniet er maar lekker van en Deb laat die manager maar voor je lopen hoor!
Heel veel plezier nog en een dikke kus!

ank

Hoi zus en zwagerd

Zijn jullie ff met je neus in de boter gevallen zeg zwemmen met dolfijnen.
Nou ik hoop dat jullie nog meer van zulke leuke belevenissen meemaken de komende tijd,
Nou de groetjes uit stormachtig en nat rotterdam.

Myriam

Super, dat is nog eens een belevenis, zomaar tussen de dolfijnen!!! Daar droom ik al zo lang van!
De poesjes stellen het prima. De bakjes zijn telkens leeg en ze laten zich weliswaar niet alle 3 samen zien, maar wel apart.
Debbie, laat je lekker in de watten leggen en geniet samen met Roel. Deze vakantie kan niet meer stuk na zo'n bijzondere start!
Groetjes

Myriam

Have fun

du Bois

Gaat het goed met jullie? We wachten op jouw reisverslag!, schrijf je niks.....Zeker heel de dag met je luie teer in het zwembad. Ons al vergeten natuurlijk. Aju hè

Teer=reet ;-)

Nicole

Hoi,hoi
we zijn net terug van Nieuwpoort.Straks neem ik de verzorging van de poesjes over van Myriam.Wat leuk om met de dolfijnen te zwemmen.Goed hotel,mooi weer vriendelijk personeel wat wil je nog meer,de vakantie kan niet meer stuk!!Nog veel plezier.