Vinkies.reismee.nl

Snorkelen.2

Hi there

Gisteren, dinsdag, toch lekker kunnen snorkelen. Stond wel veel deining, dus we moesten eerst tegen de stroom in snorkelen en dan konden we met de stroom mee ons terug laten drijven naar de pier. Was heerlijk, mee drijven op de (flinke) deining en ondertussen genieten van al het leven onder water. Zon stond nu veel beter dus we konden het koraal en de vissen prima zien. Zo was het tegen de avond toch nog even leuk.

's Avonds hebben we heerlijk gegeten. Was dinsdag, dus getrouw aan de thuistraditie: italiaans. Deb aan de pizza en ik aan de pasta (en ook een pizza) De pizza's bakken ze hier zelf. Dus verser kan niet. Ook mijn pasta werd vers bereid en de kok haalde speciaal nog wat garnalen voor me om er doorheen te doen. Was denk ik een spraakverwarring want ik vroeg om peppers in de paste. Maar desalniettemin smaakten ze er prima in. Dus we hebben heerlijk zitten smikkelen. De broeken beginnen wel te knellen, maar dat zal wel aan de droogte liggen hier, dan krimpt alles :-). Want ook de toetjes zijn niet te versmaden.

Vandaag, woensdag, was een herhaling van de dinsdag. Eerst maar weer naar de masseur en dan lekker luieren en daarna weer snorkelen. De zee was wat rustiger, dus het snorkelen ging prima. We hebben hele aparte kwallen zien, leken wel wel flexibele buizen. Heel apart om te zien. Ongeveer een meter lang en lichtgevende punten er op. Vermoedelijk lieten ze ook wel iets los, want we voelden af en toe wat prikjes op armen en benen. Er was ook veel vis op de been! Dus een drukte van jewelste in het water. Nog een aantal foto's gemaakt op de pier, maar die zal ik, als we thuis zijn, wel op het net zetten. Dat lukt hier niet met de trage verbinding. Het is al een wonder dat dit er door komt.

Nou, en is het morgenavond al weer op huis op aan. Het is niet anders. We kunnen nog wel de hele dag genieten van het weer want we worden pas om 17:00 uur opgehaald.

Zo, dat was het dan weer. Volgende berichtje zal wel weer uit NL komen.

Salaam; Roel & Debbie

Heleen M

Klinkt allemaal weer lekker relaxed!!!!!!!!!
Fijne laatste dag donderdag (laatste dag DAAR bedoel ik) en voor strax: welkom back home.

Nicole

nog een prettige dag,en tot in Putte.En welkom thuis midden in de nacht!!!!!